کد خبر: ۴۰۹۶۸۸
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
0
مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر از واریز «عیدی» مستمری بگیران این صندوق خبر داد.

واریز «عیدی» مستمری‌بگیران صندوق روستاییان و عشایر

بیت الله برقراری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مستمری بگیران صندوق، اظهارکرد: از مجموع ۱۹۶ هزار و ۷۲۰ مستمری‌بگیری که مشمول عیدی شده‌اند، تعداد ۱۰۲ هزار و ۵۹ نفر تحت عنوان مستمری‌بگیر فوتی (بازماندگان فوت بیمه شده اصلی)، تعداد ۴۲ هزار و ۷۰۸ مستمری بگیر بازنشستگی پیش از موعد، ۶۴۱ هزار و ۶۶۴ نفر مستمری‌بگیر بازنشستگی سالمندی و ۱۰ هزار و ۲۸۹ نفر مستمری بگیر ازکارافتادگی کلی هستند.

مدیرعامل صندوق با اعلام این خبر افزود: بالغ بر ۱۸۳۶ میلیار ریال به عنوان عیدی سال ۱۴۰۳ به ۱۹۶ هزار و ۷۲۰ نفر از مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سوم اسفندماه به حساب مستمری بگیران واریز شد.

برقراری ضمن آرزوی سلامتی برای دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه روستای شین آباد استان آذربایجان غربی و درودزن استان فارس، بیان کرد: عیدی ۲۶ نفر از دانش آموزان حادثه دیده روستای شین آباد و تعداد ۸ دانش آموز حادثه دیده روستای درود زن نیز همزمان با واریز عیدی سایر مستمری بگیران صندوق به حساب آن‌ها واریز شد.

وی مبنای پرداخت عیدی مستمری بگیران، عیدی مستمری بگیران صندوق در چارچوب ضوابط و مقررات صندوق و مطابق با مصوبه هیأت مدیره صندوق از محل سود سرمایه گذاری صندوق عنوان کرده و گفت: مبلغ عیدی مستمری بگیرانی که تاریخ اجرای احکام مستمری آن‌ها تا ۱۳ شهریور امسال است مبلغ ۱۰ میلیون ریال و مستمری بگیرانی که بعد از تاریخ مذکور مشمول انواع تعهدات صندوق شده‌اند ۵۰% مبلغ تعیین شده پرداخت شد.

گفتنی است افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۲ مشمول بهره‌مندی از تعهدات بلند مدت صندوق شده یا خواهند شد، این میزان عیدی را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: