April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۴۰۲
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
آیین گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به منظور توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور دانش آموزان و مسئولان سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم برگزار شد.

برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قشم

مشاور امور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان قشم در تشریح این خبر بیان داشت: کتابخانه‌ها در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرصت‌های تفریحی و فراغتی، تبادل فرهنگی و تعامل، ترویج و حفظ فرهنگ و تاریخ محلی، ترویج ارزش‌های مردم‎ سالاری و مطالبه‌گری نقش ویژه‌ای دارند.


دریانورد ادامه داد: از همین روی به منظور تاکید ویژه بر ارتقای جایگاه کتابخانه و کتابخوانی در جامعه آیین گرامیداشت تاسیس این نهاد با حضور جمعی از مدیران سازمان و شهرستان و معتمدین و شیوخ و دانش آموزان قشم برگزار شد.

به گفته وی، در این آیین دانش آموزان به اجرای برنامه‌هایی همچون شاهنامه خوانی و اجرای مسابقات کتبخوانی و نقاشی پرداختند و مدیرعامل سازمان در جریان بازدید از کتابخانه با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی دستورات ویژه‌ای در خصوص توسعه کتابخانه‌های جزیره صادر کرد؛ بنابراین گزارش، گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان، میرداد میردادی، شهردار، حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای شهر، شیخ محمدصالح امینی امام جمعه اهل سنت، حسین رنجبر، رییس آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از دانش‌آموزان جزیره تمدنی قشم در محل کتابخانه مرکزی شهر قشم برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: