April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۸۳۱
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
0
سایپا با افزایش تجهیزات و خدمات خود، در سال جدید خدمات بهتری را در شهرها و جاده‌ها ارائه می‌کند.

امداد خودرو سایپا، نوروز سال جدید هم در کنار مردم است

در سال 1403، شرکت سایپا جهت آسایش خاطر و رفاه مشتریان کامل ترین خدمات امداد را برای خودروهای خود ارائه می‌دهد. در صورت بروز هرگونه ایراد فنی یدکش و مکانیک سیار سایپا شبانه روزی حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات است.

 

به گفته مسئولان این شرکت، خدمات‌رسانی خودروهای امدادی سایپا ویژه نوروز، از 24 اسفند ماه آغاز و تا 14 فروردین ماه با شعار«راه، همراه می‌ خواهد» به صورت 24 ساعته ادامه خواهد شد.

 

ناوگان امدادرسانی سایپا امثال رشد 100 درصدی داشته‌ و تمامی نرم افزار امدادرسانان ارتقاء یافته و به دستگاه دیاگ مجهز شده‌اند.

 

میانگین زمان خدمات رسانی به امدادخواهان در تعطیلات، کمتر از 30 دقیقه خواهد بود و این عدد در زمان خارج از تعطیلات ۱۵ دقیقه است.

 

خدمات امدارسانی نوروزی سایپا، توسط ۸۰۰ ناوگان ارائه می‌شود و امدادرسانان با استقرار در مکانی مشخص و جانمایی درست در نقاط مختلف کشور، بهترین خدمات را ارایه خواهند کرد.

 

خدمات 360 درجه امداد خودرو سایپا

دارندگان خودرخای سایپا می توانند از طریق ثبت درخواست در سایت، اپلیکیشن و تماس تلفنی، از خدمات خودرو در محل مشتری امدادخودرو سایپا استفاده کنند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت انجام تعمیرات حتی در روزهای تعطیل را ندارند.

 

انجام انواع سرویس‌های خودرو ( تعویض روغن موتور و گیربکس، فیلتر ها و...) انواع بازدید فنی پیش از سفر شامل بازدید جلوبندی، روغن موتور و ... نصب انواع آپشن، انجام انواع تعمیرات در محل (تعویض باتری، رادیاتور، لنت ها، انواع رله، ترموستات و بسیاری از نیاز های تعمیراتی خودرو) از جمله خدمات قابل ارائه واحد خدمات خودرو در محل مشتری شرکت امداد خودرو سایپا است.

 

یکی دیگر از خدمات جذاب خدمات 360 درجه شرکت امداد خودرو سایپا، انواع اشتراک خدمات امدادی این شرکت است که مشتری با خرید آن دیگر نگران هزینه ها و دغدغه خرابی و حمل خودروی تصادفی در سراسر جاده های کشور نیست.

 

حمل خودرو به دلیل نقص فنی و حوادث تا نزدیکترین نمایندگی یا تعمیرگاه تا شعاع تعیین شده، رفع عیب در محل در صورت امکان، رفع پنچری یا تعویض با زاپاس سالم، باتری به باتری، عیب یابی سیستم شارژ باتری، تعویض باتری، پرداخت هزینه انتقال سرنشین در موارد ناشی از تصادف از جمله خدمات قابل ارائه به دارندگان اشتراک خدمات امدادی شرکت امداد خودرو سایپا است.

 

گارانتی بدنه امداد خودرو سایپا نیز یکی دیگر از خدمات جذاب شرکت امداد خودرو سایپا است که مشتریان سایپا، می توانند با خرید انواع اشتراک گارانتی بدنه در قالب کارت طلایی سایپا  خدمات متفاوتی در صورت بروز انواع خسارت ناشی از حادثه، تصادف و سرقت خودرو دریافت کنند.

 

تعویض خودرو در خسارت و سرقت کلی، تعدیل یا حذف فرانشیز سهم مشتری در محصولات متناسب با انتظار مشتری (بر خلاف شرکت های بیمه ای، خسارت به صورت کامل از جانب شرکت امداد خودرو سایپا  پوشش داده می شود)، تعمیر خودروی آسیب دیده با قطعات اصل و تجهیزات استاندارد بدون دغدغه مشتری توسط نمایندگی های مجاز گروه سایپا، تامین قطعات مورد نیاز مشتری توسط شرکت و به دور از نگرانی های کمبود قطعه، پوشش نوسانات قیمت قطعات، نظارت شرکت بر کیفیت و سرعت ارائه خدمات، پشتیبانی و پاسخگویی همه جانبه و سریع از مزایای دارندگان اشتراک کارت طلایی سایپا ( گارانتی بدنه) است.

 

هموطنان می‌تواند برای بهرمندی از خدمات امدادرسانی سایپا در همه ساعات شبانه‌‍روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس بگیرند.علاوه بر این مشتریان سایپا می‌توانند با نصب اپلیکیشن از خدمات امدادرسانی بهره بگیرند.

 

بیشتر بخوانید: فرمان سایپا در دست توسلی‌مهر

 

با نصب اپلیکشین امداد خودرو سایپا می‌توانید از تمامی خدمات امداد رسانی خودروهای گروه سایپا مانند درخواست امداد، درخواست خدمات در محل، پیگیری درخواست‌ها، خدمات گارانتی بدنه و خرید اشتراک امداد در سرتاسر کشور بهره‌مند شوید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: