April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهرداری منطقه 11 تهران خبر داد
کد خبر: ۳۸۲۹۶۱
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
0
شهردار منطقه 11 گفت: طبق نظریه کارشناسان و کمیته ایمنی بنا به دستور و رای معاون دادستان، ساختمان ناایمن و خطرناک پاساژ «آزاد» در حضور مقامات قضایی، تخلیه و پلمپ شد .
پاساژ
موسوی در تشریح این اقدام گفت: مالک پاساژ ازاد با اقدامات مخربانه منجر به سست شدن سازه و ناپایداری آن شد که با پیگیری مدیریت شهری طی چند ماه اخیر اخطار‌های مکرر مجددا ارسال شد تا نسبت به رفع خطر اقدام شود.

شهردار منطقه ۱۱ گفت: به منظور پیشگیری از خطر و ریزش ساختمان و به خطر افتادن جان هزاران نفر طی اقدام پیشگیرانه به دستور مقام قضایی با تکیه بر وظایف ذاتی شهرداری نسبت به تخلیه و پلمب پاساژ اقدام کردیم.

او افزود: اقدام به هنگام در ساختمان‌های ناایمن منجر به پیشگیری از خطر و گامی موثر به سمت شهر ایمن است که عملیات پلمب پاساژ ازاد، اولین گام اجرایی منطقه ۱۱بود و برخورد قانونی با مالکین و املاکی که به اخطار‌های شهرداری مبنی بر رفع خطر توجه نکنند؛ ادامه‌خواهد داشت.

بر اساس این خبر، صبح امروز مورخ ۳۰ مرداد سال جاری پاساژ نا ایمن آزاد در محدوده خیابان حشرت ولیعصر (عج) تخلیه و پلمب شد و مالک ملک موظف به اقدام برای رفع خطر از این ساختمان است.

به گفته شهردار منطقه۱۱ تهران: شهرداری به عنوان تسهیلگر اجتماعی، حامی کسبه است و تمامی مراحل صدور مجوز برای تخریب نوسازی و یا ایمن سازی این ساختمان را که توسط مالک به شهرداری ارائه می‌شود؛ تسهیل و تسریع می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: