April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۳۵۴۸
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
0
براساس این تفاهم‌نامه از اول اسفند ماه ۵ فروند هلی‌کوپتر برای حوزه گردشگری و برای جابه‌جایی نفرات، هل اسکی، تیم چتربازی در ارتفاعات، پروازهای نمایشی در سطح خشکی و دریا اختصاص می‌یابد.
ورود 5 بالگرد به آسمان گردشگری کشورپول‌نیوز- طبق یک تفاهم‌نامه‌، 5 فروند بالگرد بین دو شرکت گردشگری و خدمات پروازی به صنعت گردشگری کشور برای انجام سفرهای هوایی اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز،  براساس این تفاهم‌نامه از اول اسفند ماه ۵ فروند هلی‌کوپتر برای حوزه گردشگری و برای جابه‌جایی نفرات، هل اسکی، تیم چتربازی در ارتفاعات، پروازهای نمایشی در سطح خشکی و دریا اختصاص می‌یابد.

شایان ذکر است خدمات پروازی برای حوزه شمال کشور و کویر انجام می‌شود؛ این در حالی است که گردشگری ایران در زمینه بالگردی بسیار ضعیف است و گردشگرانی وجود دارند که برای رسیدنشان به مقصد، زمان و مسیر بسیار مهم است بنابراین می‌خواهند که از بالگرد استفاده کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: