پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جوانپول‌نیوز- دکتر علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن يازدهم شعبان المعظم سالروز ميلاد خجسته حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، متن پیام به این شرح است:

يازدهم شعبان المعظم سالروز ميلاد خجسته حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان، بر تمامي ارادتمندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام و جوانان غيرتمند، آزاده و فهيم ايران اسلامي تبريك و تهنيت باد.

جوانان بصير و بلند انديش اين سرزمين که با کار و تلاش، آینده ای بهتر براي خود و هموطنانشان رقم میزنند و مهم ترين ركن پيشبرد جامعه و دستيابي به قله هاي موفقيت هستند. آينده سازاني كه همواره به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمان استوار خويش، نقش چشم‌گیري در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.

در دوران كنوني نيز نسل جوان و آينده ساز با بهره مندي از موهبت هاي خداوندي و ايمان راسخ و انديشه اي پويا، برترين سرمايه هاي اين مرز و بوم براي كسب موفقيت هاي ارزشمند در عرصه هاي مختلف علم و فناوري، و صنعت و پاسداشت از فرهنگ غني ايراني، اسلامي هستند.

اينجانب با گراميداشت ياد دلير مردان جوان قيام عاشورا، اين عيد فرخنده را به تمامي جوانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت گفته و امیدوارم جوانان ما به یاری خداوند و با تأسی از حضرت علی اکبر (ع) با روحيه‌اي سرشار از امید و تلاش همواره در مسيرسرافرازي ايران اسلامي گام بردارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: