May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۴۹۵۶
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
0
مدیرکل سازمان بین المللی گفت: نمی خواهیم روابط فقط به روابط دیپلماتیک محدود باشد؛ بلکه همکاری عملیاتی با ایران را خواستاریم.
پول‌نیوز-مدیرکل سازمان بین المللی کار در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در یکصد و پنجمین نشست بین المللی کار به ژنو سفر کرده است، ارتقای همکاری با تهران و دریافت دستاوردهای عملی آن را خواستار شد.

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «گای رایدر» در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران با سپاس از فعالیت های ایران در دو سال گذشته، ارتقای عملی همکاری های سازمان با تهران را خواستار شد و بر دریافت نتایج عملی این همکاری ها تاکید کرد.

مدیرکل سازمان بین المللی گفت: نمی خواهیم روابط فقط به روابط دیپلماتیک محدود باشد؛ بلکه همکاری عملیاتی با ایران را خواستاریم. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار اعلام کرد شرایط منطقه ای و فعالیت های ویرانگرانه جنگ طلبان، بیکاری و بی خانمانی جمع زیادی از افراد را در این منطقه سبب شده است.

«علی ربیعی» از سازمان بین المللی کار خواست به آلام و شرایط منطقه ای توجه بیشتری شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از سازمان بین المللی کار خواست با توجه به تعامل خوب جمهوری اسلامی ایران و این سازمان در دو سال گذشته، سطح همکاری های فنی خود را با کشور ما افزایش دهد.

یکصد و پنجمین نشست وزیران کار عضو سازمان بین المللی کار از دهم تا بیست و یکم خردادماه با حضور نمایندگان و اعضای سه جانبه (دولت، کارگر و کارفرما) در دفتر مرکزی این سازمان در شهر ژنو سوییس در حال برگزاری است. 

این نشست مهمترین رویداد بین المللی در زمینه کار و امور اجتماعی است و کشورهای عضو در بالاترین سطح در آن شرکت می کنند.

از جمهوری اسلامی ایران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه با نمایندگان گروه های کارگری و کارفرمایی به ژنو رفته است.

سخنرانی در نشست مجمع عمومی، جلسه کشورهای غیرمتعهد و نشست وزیران کار کشورهای آسیا و اقیانوسیه و همچنین دیدار با مسئولان بین المللی از برنامه های سفر ربیعی به ژنو است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: