کد خبر: ۲۱۴۹۰۳
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
۱
برخی از آژانس های مسافرتی جدیدا فروش تورهای اقساطی را شروع کرده اند و دغدغه تامین هزینه سفر را برای مسافران از بین برده اند. البته قدیمی ترین و تنها آژانس ارائه دهنده تورهای از دم قسط که البته کمترین کارمزد را نیز دریافت می کند، آژانس مسافرتی ایران دهکده است.
پول‌نیوز - نزدیک به نوروز است و میخواهیم دو دغدغه احتمالی برخی خانواده ها را برای سفر کردن در این ایام مورد بررسی قرار دهیم.

1. کجا بریم؟ 2.پولشو از کجا بیاریم؟

جذاب تر است که در ابتدا سوال دوم را جواب دهیم، یعنی پولشو از کجا بیاریم؟ هزینه سفر رو چطوری تامین کنیم؟

برخی از آژانس های مسافرتی جدیدا فروش تور اقساطی را شروع کرده اند و دغدغه تامین هزینه سفر را برای مسافران از بین برده اند. البته قدیمی ترین و تنها آژانس ارائه دهنده تورهای از دم قسط که البته کمترین کارمزد را نیز دریافت می کند، آژانس مسافرتی ایران دهکده است.برای اطلاع دقیق تر از شرایط اقساط این تورها اینجا کلیک نمایید.

این آژانس روش های مختلفی را هم برای خدمات دهی به انواع مسافران در نظر گرفته است. به عنوان مثال برای کارمندان دولت با چک و با سود فقط 2 درصد ماهیانه و برای مشاغل آزاد با چک و پرداخت تا سقف 50 درصد از کل مبلغ به صورت اقساطی و برای کسانیکه چک ندارند نیز با استفاده از طلا . بله با وثیقه طلا به اندازه مبلغ تور هم میتوان بدون نیاز به چک، سفری از دم قسط را تجربه کرد.

پس مشکل هزینه سفر و نداشتن پس انداز برای خرید تورهای داخلی و خارجی حل شد.

حالا می رسیم به این که کجا بریم؟


با توجه به وضعیت نا امن ترکیه بهترین مقاصد سفر خارجی و داخلی البته با تور، کدامند؟ به عبارت ساده تر کدام تورها در نوروز بهترند؟ مقصد سفر خیلی مهم است، این که به کجا سفر کنید تا نهایت لذت را از سفر خود برده و بهترین خاطره ها را در روزهای آغازین سال جدید برای خود رقم بزنید. ما در این مطلب 4 تا از بهترین مقاصد گردشگری و توریستی در عید نوروز را به شما معرفی خواهیم کرد.

ارمنستان سرزمینی سرشار از شگفتی ها و مناظر حماسی


امکان خرید اقساطی تورهای داخلی و خارجی فراهم شد

تور ارمنستان همیشه هم یادآور تفریحات غیر رایج و فرار از برخی محدودیت ها و عرف های رایج کشور ما نیست. ارمنستان سرزمینی است که در آن معبدها و قلعه هایی مربوط به دوره های قبل از میلاد و کلیساهای مربوط به قرن چهارم میلادی وجود دارد.

 بافت شهری و روستایی ارمنستان به نحوی است که انتظارات هر گردشگر با هر سلیقه ای را برآورده می نماید. چه آنان که زندگی مدرن و امروزی را می پسندند و چه کسانی که به زندگی در محیط آرام روستایی علاقه دارند.

 همچنین بهترین زمان برای سفر به ارمنستان ماه فروردین است.


اگر این مقصد را برای سفر خود در نوروز انتخاب کرده اید باید بگوییم که مسیر هوایی راحت ترین شیوه سفر برای تور ارمنستان است و پروازهای تهران با یک ساعت و بیست دقیقه طول پرواز در فرودگاه بین المللی زوارتنوتس که در 10 کیلومتری غرب ایروان واقع شده است، می نشیند.

کشور اروپایی گرجستان
 
امکان خرید اقساطی تورهای داخلی و خارجی فراهم شد

مقصد دوم در این لیست کشور گرجستان است ،به دلیل برداشته شدن ویزا و نیز ساختار اروپایی این کشور و هزینه ارزان تر سفر به آن نسبت به برخی مقاصد دیگر، اخیرا ایرانیان زیادی به این کشور سفر می کنند. گرجستان کشوری توریستی است که دارای شهرهای توریست پذیر زیادی از جمله کوتایسی و زوگدیدی و باتومی و سیغناغی و بورجومی و تفلیس و... میباشد.

 شما در تور گرجستان با مردم صمیمی و خوش قلب، طیف وسیعی از جاذبه و محصولات تفریحی و گردشگری، روستاهای زیبا، جنب و جوش شبانه در تفلیس و سواحل طبیعی و جذاب باتومی روبرو خواهید شد. بهترین فصل برای سفر به گرجستان بهار و تابستان است و بسیاری از گردشگران و کسانی که اهل سفر هستند فصل بهار را برای سفر به این کشور انتخاب میکنند.

جزیره دوست داشتنی کیش
 

امکان خرید اقساطی تورهای داخلی و خارجی فراهم شد

به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری و فضاهای زیبا و دیدنی جزیره کیش بوده که این شهر به عنوان چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا از سوی سازمان گردشگری اعلام شده است. جزیره کیش در ماه های مهر تا فروردین در مطلوب ترین شرایط آب و هوایی خود قراردارد.

راحت ترین روش سفر به کیش از طریق هواپیما و خرید تور کیش است چرا که تورهای کیش معمولا شامل بلیت رفت و برگشت هواپیما، استقبال فرودگاهی و اقامت هتل به همراه صبحانه است و حتی برخی از آژانس های هواپیمایی خدمات گردشگری خاصی را به همراه تور کیش خود ارائه میدهند مثل تخفیف مراکز دیدنی، گشت جزیره، رستوران ها، پارک دلفین ها و ... .


 آژانس مسافرتی ایران دهکده بدون شک از بهترین مجریان این تور است و تخفیفات رایگانی برای مسافران کیش خود در نظر گرفته است. در سایت این شرکت نظرات مسافران در مورد هتل های کیش و تفریحات کیش یا حتی رستوران ها را مطالعه کنید.

شهر زیارتی سیاحتی مشهد

امکان خرید اقساطی تورهای داخلی و خارجی فراهم شد

 چهارمین مقصد گردشگران در این لیست مشهد است. شهر مشهد مجموعه ای است از تقابل ها. شهری بزرگ با مركزی جمع و جور و دوست داشتنی و میراث معماری پرجاذبه به خصوص عجایب معماری موجود در مجموعه حرم مطهر امام رضا(ع). در کل باید گفت که مشهد برای هر كسی جاذبه خاص خودش را دارد. در فصول بهار و پاییز هتل‌ها ارزانتر، هوا مناسب تر و ترافیک کمتر است، مگر در تعطیلات نوروز، ولی با این حال هم بیشتر مردم ایران در ایام عید تور مشهد را انتخاب میکنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
اعتمادیان
Iran, Islamic Republic of
15:01 - 1396/11/08
عرض سلام واحترام
ازشما میخواهم مرا درجریان تورهای آخرلحظه وقسطی باخبر کنید .
با تشکر
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: