کد خبر: ۳۱۹۴۰۷
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
0
مدیرعامل فولاد کویر در جریان ارائه عرضه اولیه سهام این شرکت گفت: فولاد به لحاظ اینکه یکی از استراتژیکی‌ترین محصول هر کشور محسوب می‌شود یکی از صنایع پر طرفدار در بازار بورس است

به گزارش پول نیوز؛ فولاد از گذشته‌های دور به عنوان نماد توانمندی و قدرت و اقتدار کشور‌ها مطرح بوده است. این فلز به خصوص در دوران انقلاب صنعتی به خاطر نقش و کاربرد آن در ایجاد زیر ساخت‌ها و تاسیسات زیر بنایی به فلز توسعه شهرت یافت و متعاقب آن، بسیاری از کشورها، توسعه صنعتی و تداوم آن را بر این صنعت بنیان نهادند.


اما از ابتدای انقلاب تاکنون، پیشرفت‌های خوبی را در صنعت فولاد شاهد هستیم، اما به دلیل نداشتن همان استراتژی توسعه صنعتی مدون و دستور‌العملی که در همه کشور حاکم شود و باید بر اساس آن کار کنند، باید متکی بر مزیت نسبی باشند که از آمایش سرزمین به‌دست می‌آید. با وجود اینکه آمایش سرزمین و صنعت ما کامل نیست، اما در مجموع پیشرفت خوبی در صنعت داشته‌ایم.


در این میان احمد خوروش مدیرعامل فولاد کویر در جریان ارائه عرضه اولیه سهام فولاد کویر در گفتگو با خبرنگار پول نیوز با بیان اینکه فولاد یکی از صنایع پر طرفدار در بازار بورس است اذعان کرد: امروزه فولاد یکی از کالا‌های مهم و استراتژیک هر کشوری محسوب می‌شود وهر کشوری اگر بخواهد فرآیند رشد خود در اقتصاد را مورد بررسی قرار دهد قطعا شاخص فولاد از مهممترین بخش‌ها به حساب می‌آید.


وی ادامه داد: در نتیجه می‌توان گفت که این کالا به عنوان یک صنعت پلیتیک در رشد اقتصاد هر کشوری بخصوص ایران تاثیر بسزایی دارد.


مدیرعامل فولاد کویر با اشاره به اینکه هدف ما رشد اقتصادی و کمک به چرخه صنعتی کشور است افزود: ارائه عرضه اولیه سهام در بازار سرمایه از سوی مجموعه فولاد کویر یکی از اولویت‌های مهم ما برای افزایش توان اقتصادی و جلب اعتماد سرمایه گذار است.


خروش درپاسخ به این سوال که آیا نوسانات اخیر بازار سرمایه و ریزش شاخص‌ها مجموعه فولاد کویر را نگران نمی‌کند گفت: با توجه به اینکه فضای امروز بازار سرمایه قدرتمند‌تر از قبل شده و به میزان بالایی ازاعتماد رسیده است، اما به سهام دارانی که به تازگی وارد مجموعه فولاد کویر شده اند اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش مجموعه بر پایه این خواهد بود تا انتظارات سهامداران را برآورده کنیم و حتما این اتفاق خواهد افتاد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: