May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۷۹۳
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
0
با شیوع کرونا و افزایش تقاضا برای خرید غیرحضوری، قیمت برخی کالاها از جمله مرغ در فروشگاه‌های مجازی و فیزیکی متفاوت شد.

تفاوت قیمت مرغ در فروشگاه های مجازی و حضوری

 

به گزارش پول نیوز، درحالی که تولید و عرضه مرغ در روزهای اخیر به شدت بالا است و شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حمایت از تولید کنندگان، خرید حمایتی این محصول به قیمت مصوب و بالاتر از نرخ بازار را آغاز کرده است، این محصول به قیمت های بالایی در فروشگاه هایی مجازی به فروش می رسد.

از نکات جالب توجه آن است که با وجود فروش مرغ در بازار آنلاین و فروشگاه های فضای مجازی با قیمت بالاتر، این محصولات به سرعت خریداری و موجودی آنها به اتمام میرسد. 

بنابراین گزارش، به دلیل شیوع بیماری کرونا و توصیه به مردم برای حضور در منزل، کسب و کار فروشگاههای مجازی در کشور به شدت رونق گرفته اما ظرفیت خدمت رسانی آنها به مردم محدود است و پاسخگوی تقاضای موجود نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: