کد خبر: ۳۶۵۵۳۸
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
0
سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی موسوم به کیش اینوکس در حال برگزاری است.
سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی موسوم به کیش اینوکس گشایش یافت.
 
بخش نشست‌های تخصصی این رویداد همزمان با دومین روز از بخش نمایشگاهی آن با افق برگزاری ۲۰ نشست روز سه شنبه در مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش آغاز شد.

این رویداد‌ها با حضور کارشناسان و مدیران بخش دولتی و خصوصی فعال در عرصه‌های بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی صبح روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود.

همایش‌های الگوی مطلوب حکمرانی اقتصادی، روش‌های نوین تامین مالی از طریق بازار سرمایه، نقش فین تک در توسعه بازار سرمایه، استراتژی سرمایه گذاری در راستای توانگری و توانمندی سهامداران و بودجه ۱۴۰۱ و روند بازار‌های مالی از نشست‌های تخصصی این رویداد است.

بخش نمایشگاهی این رویداد نیز عصر دوشنبه با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری گشایش یافت.

این نمایشگاه متشکل از ۸۰ غرفه و در بخش‌های مختلف است که ۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه گذاری از امروز هشتم تا ۱۱ آذر در محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش آماده بازدید علاقه‌مندان است.

رویکرد‌ها و محور‌های این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگو‌های نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشور‌های منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین‌الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.

بازدیدکنندگان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش مراجعه کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: