April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۲۹۶۲
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
شما همیشه می‌توانید با برخی از "پروازها" کمی نزدیک به زمین با فعالیتی مانند AcroYoga شروع کنید. یا یادگیری چیز جدیدی که همیشه می‌خواستید امتحان کنید، مانند نحوه بازی با گوزن یا وارونگی و پرش از ارتفاع می‌تواند یک مکان عالی (و نه چندان ترسناک) برای شروع باشد.
چرا باید چیز‌های جدید را امتحان کنیم؟
آیا به خاطر دارید آخرین بار چه چیز جدیدی را امتحان کرده‌اید؟ اغلب ما اجازه می‌دهیم ترس از چیز‌های ناشناخته ما را از امتحان آن‌ها باز دارد، اما بیرون راندن خود از جا‌های آرام بخش در واقع برای ما خوب است.

استفاده از چیز‌های جدید نه تنها به ما کمک می‌کند تا این ترس‌ها را از بین ببریم، بلکه به ما امکان را می‌دهد ذهن خود را برای فعالیت‌های جدید گسترش دهیم.

هیچ چیز کاملاً به هیجان یک تجربه جدید و به یاد ماندنی شبیه نیست. در حقیقت، همانطور که تام در صحبت با روانشناس ریچ واکر گزارش داده است، وی خاطرات بی شماری از این رویداد را بررسی کرد: افرادی که تجربه‌های مختلفی دارند بیشتر احساسات مثبت را حفظ می‌کنند و احساسات منفی را به حداقل می‌رسانند نسبت به افرادی که تجربه کمتری دارند.

اکنون ما نمی‌گوییم که فقط برای داشتن یک تجربه جدید باید از هواپیما بیرون بیایید و پرواز کنید. مطمئناً خارج شدن از منطقه امن و آرام خود به این معنی نیست که باید به ارتفاع هزار پایی از سطح زمین برسید. اگرچه صادقانه بگویم، امتحان چیزی که برای شما بیگانه است ممکن است به شما احساس دهد که به هر حال در آسمان بالا هستید.

شما همیشه می‌توانید با برخی از "پروازها" کمی نزدیک به زمین با فعالیتی مانند AcroYoga شروع کنید. یا یادگیری چیز جدیدی که همیشه می‌خواستید امتحان کنید، مانند نحوه بازی با گوزن یا وارونگی و پرش از ارتفاع می‌تواند یک مکان عالی (و نه چندان ترسناک) برای شروع باشد. علاوه بر به یاد ماندنی بودن و ایجاد هیجان پر از احساسات اغلب مثبت، برخی از مزایای سلامتی واقعی نیز وجود دارد که می‌تواند از تلاش برای چیز‌های جدید در تلاش برای ادامه زندگی ما حاصل شود.

به گفته مارکوس: همانطور که ارسطو متوجه شد، بین لذت‌های لحظه‌ای و رضایت حاصل از رشد مداوم و زندگی کامل فرد تفاوت وجود دارد. در سال‌های اخیر، سرانجام دانشمندان شروع به مطالعه خوش روانی (دارا بودن یک روان سالم و غنی) کردند. تحقیقات نشان می‌دهد که حس بیشتر هدف و رشد شخصی مرتبط با خوش روانی با سطح کورتیزول پایین، عملکرد ایمنی بهتر و خواب کارآمدتر ارتباط دارد.

تقویت تجربه‌هایی که از قبل با ایجاد چرخش جدید باعث خوشحالی شما می‌شوند، روش دیگری برای امتحان یک چیز "جدید" به شکل ترسناک است. تغییر دادن کار‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا شما انگیزه داشته باشید. بیایید صادق باشیم، پیروی از همان روال یکنواخت روز به روز، می‌تواند بسیار کسل کننده و نا آرام باشد.

روال تمرینی خود را به عنوان مثال در نظر بگیرید ... آخرین باری که از دوچرخه کم تحرک پیاده شدید و به پیاده رو برخورد کرده اید، کی بوده است؟ دکتر جوردن متزل گفت: "امتحان چیز جدیدی که روزمره شما را متزلزل کند، واقعاً می‌تواند یک تجربه تازه باشد و شما را هیجان زده کند. "

با ورود به فصل تابستان، عضویت در سالن بدنسازی را کنار بگذارید و بیرون را انتخاب کنید تا به نوبه خود تمرینات مورد نیاز خود را انجام دهید. به سمت آب بروید و یوگای سواپ را امتحان کنید. اگر عاشق یوگا هستید و به دنبال گسترش جامعه یوگی خود هستید، در یک گردهمایی در فضای باز در طبیعت به توده مردم بپیوندید یا به یک جشنواره بروید.

به یک گروه بپیوندید، به یک ماجراجویی انفرادی بروید، با افراد جدید ملاقات کنید، مهارت‌های جدید را بیاموزید، افق‌های خود را گسترش دهید و روح خود را تقویت کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: