کد خبر: ۳۸۶۷۲۱
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پی شهادت رسیدن زائران بی دفاع و نمازگزاران حرم شاهچراغ (ع) را به ساحت صاحب عزای اصلی آن حضرت، ولی عصر (عج) و نایب برحقشان مقام معظم رهبری و عموم ملت قهرمان به ویژه اهالی داغدار شیراز تسلیت گفت

وام ۳۰۰ میلیونی برای خرید تراکتور

در پیام تسلیت مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:

بای ذنب قتلت

فاجعه هتک حرمت مضجع شریف حضرت احمد بن موسی (ع) و به شهادت رساندن زائران بی دفاع، نه تنها قلب شیراز سرفراز که قلوب یکایک ملت قهرمان ایران و همه مسلمانان و آزادگان جهان را به درد آورد.

بی شک، آنچه که به عوامل جنایتکار تکفیری جرات داد که مرز‌های امن ایران اسلامی را درنوردند و به حرم اهل بیت در قطب فرهنگی کشورمان تعرض کنند، آشوب‌های اخیر بود که با حمایت همه جانبه استکبار جهانی در برخی شهر‌ها به راه افتاد.

فتنه‌ای که علاوه بر تحمیل هزینه‌های جانی و مالی فراوان به ملت ایران سبب شد که نیرو‌های خدوم و مظلوم انتظامی و امنیتی برای رفع خطرات و دفاع از جان و مال و نوامیس هموطنان، شبانه روز در صحنه آشوب‌ها حاضر شوند و سینه خود را سپر بلای مردم کنند

لذا اینجانب ضمن محکوم کردن شدید این جنایت، از مقامات محترم قضایی و امنیتی اشد مجازات را برای بانیان آن تقاضا می‌کنم.

در اینجا لازم است بار دیگر از هوشیاری و دشمن شناسی اهالی شریف جزیره کیش که در خاموش کردن آتش فتنه و آشوب، پیشگام شهر‌های دیگر بودند، تشکر کنم.

در پایان این ضایعه دلخراش را به ساحت صاحب عزای اصلی آن حضرت، ولی عصر (عج) و نایب برحقشان مقام معظم رهبری و عموم ملت قهرمان بویژه اهالی داغدار شیراز تسلیت عرض می‌کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: