April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۶۶۶
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
0
در گرامیداشت هفته کیش، معاونت‌ها و شرکت‌های تابعه سازمان با تشکیل هفت میز خدمت به درخواست‌های ساکنان رسیدگی می‌کنند.

اجرای طرح رسیدگی به درخواست‌های ساکنان کیش با تشکیل هفت میز خدمت

این طرح در راستای تکریم و رسیدگی به مشکلات ساکنان و با هدف افزایش میزان رضایتمندی آنها، سرعت بخشیدن به پاسخگویی مطالبات، به همت اداره امور ایثارگران و ارتباطات مردمی از امروز ۱۸ آبان در دفتر مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات آغاز شد.

بر اساس این گزارش میز خدمت دوم فردا پنجشنبه ۱۹ آبان در دفتر مدیر کار و امور اشتغال سازمان برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ و سی دقیقه تا ۱۱ برای بیان مسائل خود به این مدیریت مراجعه کنند.

مسئولان معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان نیز جمعه ۲۰ آبان بعد از نماز جمعه در محل مصلی بزرگ کیش میز خدمتی برای رسیدگی به درخواست‌های این حوزه تشکیل خواهند داد.

۲۱ آبان نیزمیز خدمت معاونت فرهنگی و اجتماعی ساعت ۹ و سی دقیقه تا ۱۱ در دفتر این معاونت برپا می‌شود.

معاونت توسعه مدیریت سازمان نیز، یکشنبه ۲۲ آبان از ساعت ۹ و سی دقیقه میزبان مراجعه کنندگان خواهد بود.

همچنین مدیریت حقوقی دوشنبه ۲۳ آبان و معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز ۲۴ آبان و هر دو روز از ساعت ۹ و سی دقیقه تا ۱۱، به امور و درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت رویداد هفته کیش، از امروز ۱۸ تا ۲۴ آبان با اجرای برنامه‌های متنوع به مردم خدمت رسانی می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: