در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و خبرگزاری تسنیم مطرح شد:
کد خبر: ۳۸۷۸۴۹
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
0
مدیرعامل خبرگزاری تسنیم هدف از فعالیت در جزیره کیش را امید آفرینی، جریان سازی سالم و ارائه دستاورد‌های نظام به نسل جوان عنوان کرد.

نقش مهم تسنیم؛ امید آفرینی و جریان سازی رسانه‌ای سالم در جامعه است

مجید قلی زاده در آیین انعقاد تفاهم نامه‌ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و خبرگزاری تسنیم که صبح چهارشنبه ۲۵ آبان در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، با تاکید بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی در جامعه، عنوان کرد: یکی از اهداف خبرگزاری تسنیم در جزایر کشور از جمله کیش، امید آفرینی و جریان سازی سالم و ارائه دستاورد‌های نظام به نسل جوان است.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم، روایت سازی را یکی از وظایف اصلی رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر این که جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری در سطح کشور مطرح می‌شود دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و برنامه‌هایی مانند یادواره ۱۷۵ غواص شهید را برگزار می‌کند.

مجید قلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: باید به نحو شایسته از طریق پوشش رسانه‌ای در انتقال رویداد‌ها به ویژه رویداد‌هایی که در سطح ملی برگزار می‌شود به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با اشاره به این که بر اساس ارزیابی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد خبرگزاری تسنیم در میان سایر خبرگزاری‌های داخلی در رتبه نخست قرار گرفته است، گفت: یکی از اهداف راه اندازی خبرگزاری تسنیم حضور در اخبار منطقه‌ای بوده است.

وی با اشاره به فعالیت دفاتر خبر گزاری تسنیم در ۳۲ استان کشور عنوان کرد: نمایندگی‌های این خبرگزاری در بیش از ۴ کشور فعال بوده و در ۲۰ کشور نیز رابط خبری دارد.

به گفته قلی زاده، خبرگزاری تسنیم ضمن این که در فضای بین المللی نقش بسزایی ایفا می‌کند به عنوان منابع معتبر خبری بسیاری از خبرگزاری‌های خارجی هم قرار گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: