April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۵۸۵
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
شرکت به پرداخت ملت با کارنامه درخشان خود این بار در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی فاینکس ۲۰۲۳ حضور پیدا کرد.

حضور جالب توجه به پرداخت ملت در فاینکس2023

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) فرصتی بزرگ برای عرض اندام تمامی دستگاهها، سازمانها و بخشهایی بود که نه تنها در صنعت مالی فعال بودند، بلکه نقش بسزا و تاثیرگذاری در این عرصه داشتند.
هر کدام از بخشهای صنعت مالی، به صورت تخصصی نقش آفرینی می کنند، اما ایجاد ارتباط مثبت و موثر بین این بخشها، می تواند کارآیی بهتر و بیشتری داشته باشد.

 


اما برخی از فعالیت های اقتصادی، به عنوان حلقه رابط بین بخشهای صنعت مالی، نقش آفرینی می کنند که شرکت به‌پرداخت ملت یکی از تاثیرگذارترین آنهاست. به‌پرداخت در سال 1384 با هدف برقراری ارتباط مالی بین تمامی بخشها و تسهیل روند معاملات، تاسیس شد. نقش آفرینی به پرداخت به اندازه ای موثر بوده که توانسته در حوزه فعالیت های خود به ویژه توسعه ابزارهاي پرداخت الکترونيکي، به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید:

حضور گسترده به‌پرداخت از خرده فروشی تا فروش اینترنتی


به‌پرداخت ملت با ارائه خدمات و توسعه ابزارهاي پرداخت الکترونیک مبتنی بر الگوهای نوین، توانسته جایگاه خود را تثبیت و در راستای سیاست‌های کلان اقتصادی حرکت کند.

 


یکی از گام های بزرگ به پرداخت، ورود به بازار سرمایه است که با این رویکرد توانسته در کنار کسب موفقیت‌های قابل توجه، با افزایش 166 درصدی سرمایه، سهام خود را بیش از پیش برای سهامداران جذاب کند. بنابر این در حالی که به پرداخت به عنوان بازوی تسهیل‌گری در معاملات تجاری عملکرد قابل تقدیری داشته، با عرضه سهام در بورس، توانسته نقش تاثیرگذاری نیز در رونق بازار سرمایه داشته باشد و دربسیاری از موارد بخشی از معاملات را به خود اختصاص دهد.

 

اکنون در روز‌های برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی و میز فعال و کانتر فعال شرکت به پرداخت ملت در دل غرفه بانک ملت میتواند نوید امید و انگیزه باشه و رونق تولید و مهار تورم.

حداقل حضور حداکثر حمایت و بازخورد‌هایی که میتواند از باشگاه مشتریان مخاطبین مجموعه به‌پرداخت ملت داشته باشد در کنار این؛ گام‌ها و قدم‌های بزرگی که تو این راستا میتوانند در فصل اول مثل بردارند. مجموعه به‌پرداخت ملت با حضور یک میز فعال ستاره و نگین درخشان بانک ملت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: