April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۶۱۲
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
چهار محصولی که بانک تجارت ارائه داده است، در پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه  بصورت غیر حضوری در اپلیکیشن باجت بانک تجارت(+فیلم)

امیرحسین داوودیان معاونت مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت در گفتگو با پول نیوز گفت: این نمایشگاه آوردگاه مهمی برای صنعت مالی است که نشان از پیشرفت را می‌دهد که پیشرفت بسیاری چشمگیر بوده است.

وی ادامه داد: بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ بعنوان ۵ بانک بزرگ خصوصی کشور که در این زمینه کار می‌کند بتواند توجه ویژه به حوزه مشتریان حقیقی داشته باشد.

داوودیان گفت: بانک تجارت تلاش کرده است که مشتریان حقیقی داشته باشد و همچنین طراحی اپلیکیشن‌های قوی و قدرتمندی داشته است و تلاش کرده است با بروزرسانی ذر بازار بتواند محصولی را برای مردم عرضه کند که قابلیت استفاده را داشته باشد.

معاونت مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت افزود: اپلیکیشن باجت بانک تجارت در سال ۱۴۰۱ نخستین گام‌های این بانک در عرصه ارائه خدمات کاملا غیرحضوری را برداشت و با تاکید بر سادگی و سهولت ارائه خدمات به مشتریان و بهبود تجربه مشتری، خدماتی همچون امکان افتتاح حساب و دریافت کارت به صورت کاملا غیر حضوری، امکان اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از درخواست تا معرفی ضامنین و دریافت تسهیلات (در حال حاضر فقط در تهران و در آینده نزدیک در سراسر کشور)، اعطای اعتبار کوتاه مدت ماهانه BNPL را پیاده سازی کرد.

 

بیشتر بخوانید: بانک تجارت از سفته الکترونیک رونمایی کرد


وی توضیح داد: با مراجعه به سایت بانک مرکزی و انتخاب گزینه «روش غیر‌حضوری دریافت تسهیلات»، به اپلیکیشن باجت هدایت می‌شوند و سپس تمامی فرآیند تشکیل پرونده، افتتاح حساب، امضای دیجیتال، امضای فرم‌های قرارداد، پرداخت کارمزد‌های مربوطه و نهایتاً واریز مبلغ تسهیلات به صورت کاملا مکانیزه و غیرحضوری در این اپلیکیشن انجام می‌شود. در فاز بعدی این خدمت برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور در دسترس خواهد بود.

داوودیان تصریح کرد: قابلیت ویژه اپلیکیشن باجت این است که علاوه بر شخص تسهیلات گیرنده و متعهد اصلی، ضامن هم به‌صورت غیرحضوری و از طریق همین سامانه، فرآیند امضای فرم‌ها و قرارداد را به صورت غیرحضوری انجام می‌دهد.

معاونت مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت اظهار داشت: محصول دوم باجت اعتبار خرید کوتاه مدت ماهانه BNPL است؛ محصولی که عملاً یک اعتبار کوتاه مدت را به مشتریان ارائه می‌کند. بانک تجارت با اعتبار خرید کوتاه مدت ماهانه (BNPL) یک ابزار تامین مالی کوتاه مدت و یک راهکار سریع، بموقع و ارزان قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. محصول اعتبار خرید کوتاه مدت ماهانه BNPL برای تمامی مشتریان حقیقی متناسب با تعاملی که با بانک دارند، بدون ضامن و بر اساس رتبه اعتباری و متناسب با میانگین حسابی که نزد بانک ایجاد می‌کنند قابل ارائه است.

چهار محصولی که بانک تجارت ارائه داده است که در پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود

وی تاکید کرد: محصولات سپرده ای، کوتاه مدت، انواع افتتاح حساب ها، دوتا افتتاح حساب قرض الحسنه و کوتاه مدت را می‌توانند انجام دهند.

معاونت مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت در پایان گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در بانک تجارت پرداخت می‌شود متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج می‌بایست فرآیند کامل تسهیلات را در شعبه طی نمایند و بعضا این فرآیند با پیچیدگی‌هایی همراه می‌گردد که رفع آن زمان بر و دشوار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: