April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه کوثر خبر داد؛
کد خبر: ۳۹۷۶۹۹
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
0
ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) از فعالیت این بیمه در خارج از مرزها خبر داد

فعالیت گسترده بیمه کوثر در بازارهای بین المللی(+فیلم)

ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر در گفتگو با پول نیوز گفت: کیک بیمه داخل کشور بصورت قاچ بیمه ای کم یا زیاد می شود از یک کیک موجودی و این اقبال داره به سمت بازار‌های بین‌المللی می رود مخصوصا در کشورهای  همسایه، ولی شرایط هر کشوری متفاوت است، چون در هر کشوری قوانین بیمه‌ای می تواند متفاوت باشد.

 

وی ادامه داد: شرکت بیمه ما در روسیه و سوریه حضور داشته است به همین صورت اخیرا با سوریه قراردادی بسته شد که طبق این قرارداد یک شرکت مشترک با ایران داشته باشند.

 



آقادادی بیان کرد: فعالیت در کشورهای دیگر در دو جنبه بوده است،  بعد از تحریم‌ها، نفت و گاز و پتروشیمی ده تا شرکت در کنار هم قرار گرفتند. به طور مثال ریسکی که در پالایشگاه x را که نمیتوانیم اتکا به خارج کنیم داخل خودمان این ریسک را  مجدداً جمع شده و چندساله پرتوی های بزرگ انرژی بین خود تقسیم می شود و بیرون نمی رود.

 

مدیرعامل بیمه کوثر اظهار کرد: شرایط کشور روسیه با توجه به تحریم هایی که دارند نمی توانند ریسک را داشته باشند. و تبادل ارزی که با این کشور‌ها داریم نکته خیلی مهمی در موضوع بیمه در این کشور‌ها، مثل سوریه که نوع تعاملمان با دیگر کشورها فرق دارد.



وی ادامه داد: ما سعی داریم نقش کوچکی در بازارهای بین‌المللی داشته باشیم. تورم در بازار‌های داخلی و هم در بازارهای خارجی تاثیر دارد.


آقادادی گفت: یکی از بیمه گران در آینده از دوجنبه آسیب ببیند که  مشکل را بزرگتر کنند و به عقب می‌اندازند، به خاطر همین شرایط تورم تاثیر گذار بروی بازار داخلی و همچنین  رشته‌های داخلی.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: