April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۱۴۰
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
حضور ۲۵۰ خبرنگار برای پوشش رسانه‌ای دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور ۲۰۲۳ Kish INVEX قطعی شده است.

حضور پرتعداد خبرنگاران ملی و محلی در جزیره کیش برای پوشش بزرگترین و موثرترین رویداد اقتصادی کشور

پنجمین جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان با محوریت برگزاری با شکوه دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور Kish INVEX ۲۰۲۳ با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان و مدیران مستقل این سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه عصر دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه اهم مصوبات ستاد‌های برگزاری این رویداد مهم اقتصادی کشور شامل ستاد مدیریت روابط عمومی، معاونت توسعه مدیریت، معاونت گردشگری، معاونت اقتصادی، اداره کل حراست، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برنامه‌ها و رونمایی‌های پیش بینی شده در جریان برگزاری نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور ۲۰۲۳Kish INVEX مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.

دهمین رویداد بزرگ کیش اینوکس ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آبان سال جاری در دو بخش نمایشگاهی و ۳۶ نشست تخصصی با حضور شرکت‌های داخلی و بین المللی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد و تا کنون حضور ۲۵۰ خبرنگار برای پوشش خبری این رویداد قطعی شده است.

بر اساس این گزارش در بخش نمایشگاهی این رویداد بزرگ اقتصادی کشور ۲۰۰ شرکت، موسسه و نهاد در بخش‌های دولتی و خصوصی فعال در بازار سرمایه حضور دارند که با توجه به اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم، ایجاد این فضای گفتگو و تعامل بین مسئولان اقتصادی کشور در بخش‌های خصوصی و دولتی، این امکان را برای توسعه اقتصادی کشور و عبور از چالش‌ها فراهم می‌کند.

گفتنی است برگزاری رویداد بزرگ اقتصادی «کیش اینوکس» در طول سال‌های متوالی با برنامه‌ریزی‌های لازم و با حضور مؤثر زیست‌بوم سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه، کارشناسان و دست‌اندرکاران اقتصادی به یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین رویداد‌های اقتصادی کشور تبدیل شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: