April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۹۲۳
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
0
برنامه‌های بانک توسعه تعاون تقریبا بالای ۶۰ درصد محقق شده است و تا پایان سال به صد درصد خواهیم رساند.

حضور بانک توسعه تعاون در دهمین نمایشگاه کیش اینوکس 2023(+فیلم)

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفت و گو با پول نیوز در خصوص اقدامات بانک توسعه تعاون گفت: دهمین نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ با تنوع خیلی زیاد برگزار شد و با شرکت کننده‌های گسترده‌ای که در این نمایشگاه حضور داشتند؛ شرکت کننده‌هایی همچون صنعت بیمه، صنعت بانک و شرکت‌های سرمایه‌گذاری و صنعت در این نمایشگاه حضور داشتند. مسئولین خیلی خوبی رئیس بورس، بیمه مرکزی، مدیران عامل بانک‌ها و مسئولان منطقه دبیر شورای عالی مناطق آزاد حضور داشتند. افتتاحیه بسیار خوبی بود و بازدید‌هایی که در این نمایشگاه شد مذاکرات خیلی خوبی را به خصوص با شرکت‌های تولیدی داشتیم.

او ادامه داد: مذاکرات خیلی خوبی با شرکت‌های تولیدی، کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی، تعاونی‌هایی که در این نمایشگاه حضور داشتند و توانستیم تفاهم‌نامه‌هایی را با این شرکت‌ها امضا کنیم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: هدف ما با شرکت در این نمایشگاه در درجه اول به عنوان یک بانک توسعه‌ای برای حمایت از جامعه هدف تولید کنندگان، کارآفرینان و تعاونی‌ها بود.

شیخ حسینی بیان کرد: بانک توسعه و تعاون در راستای جهاد تبیین خدمات و سرویس‌های بخصوصی را ارائه داده است دستاورد‌ها و زحماتی که شبکه بانک توسعه تعاون کشیده، این بانک نقطه قوت نظام است و از آنجایی که حدود ۹۰ درصد تامین مالی کشور توسط بانک‌ها انجام می‌شود. در واقع هدف اصلی تحریم‌های کشورمان شبکه بانکی است با همه محدودیت‌هایی که بانک‌ها همراه دارند شبکه بانکی در کنار سرمایه‌گذاران و کارآفرینان هستند و وظیفه این بانک تبیین آنها است.

این مقام مسئول عنوان کرد: بانک توسعه تعاون تمام قد در خدمت تحقق شعار سال که همانا رشد تولید و مهار تورم است، می باشد. منابعی که در سطح جامعه جمع می‌شود بانک توسعه تعاون منابع را به بخش تولید هدایت می‌کند و با حمایت از تولیدات و همچنین تبدیل عرضه کالا به محصول تلاش می کند و با تمرکز و هدایت نقدینگی به بازار‌ها و بخش واقعی اقتصاد در راستای کنترل تورم و مهار تورم نقش آفرینی داشته است.

وی گفت: با توجه به اینکه فلسفه کاری و وجودی شبکه بانکی ترمیم مالی کوتاه مدت برای بنگاه‌های اقتصادی است، اما رسالت اجتماعی دیگری دارند از جمله رسالت اجتماعی بانک توسعه تعاون، مانند کمک به ازدواج، فرزندآوری، حمایت از خانواده که این بانک در این حوزه حضور بسیار نقش پررنگی را داشته است.

شیخ حسینی توضیح داد: بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و ازدواج برنامه‌ای را که در طی ۱۲ ماه داشته و باید تا آخر سال انجام دهد، ولی در ماه هشتم سال، بیش از ۸۰ درصد آن محقق شده است و در واقع باید گفت که از برنامه جلو افتاده است.

وی گفت: تسهیلات جهش مسکن یکی دیگر از رسالت‌های اجتماعی بانک توسعه تعاون است در سال ۱۴۰۱، به صد درصد تعهدات عمل کرده و امسال هم در زمینه مسکن حتماً به تعهدات خود عمل خواهد کرد. ۲۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش مسکن تعلق دارد که تا امروز ۱۱ درصد آن را پرداخت شده است. همچنین در حوزه فرزندآوری هم به همین شکل به خصوص برای اقشار کم درآمد و دهک‌های پایین بسته حمایتی قرض الحسنه طبق تبصره ۱۶ برای افراد تحت پوشش کمیته امداد که طرح‌های خود اشتغالی را دارند ارائه شده است و همچنین این بانک به سازمان بهزیستی و بنیاد شهید هم تسهیلات خیلی خوبی را پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: برنامه‌های این بانک تقریبا بالای ۶۰ درصد محقق شده است و تا پایان سال به صد درصد خواهیم رساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: