April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۲۸۶
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان امسال ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به اتمام می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود

علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: با توجه به پروژه‌های نیمه کاره‌ای که در مسکن مهر شهر جدید پردیس وجود داشت، رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی تاکید داشتند که تعهدات باقی مانده مسکن مهر در این شهر هرچه سریعتر انجام شود و پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد.

او می‌گوید: در شهر پردیس ۱۰ هزار واحد تکمیل شده و مراحل محوطه سازی هم به اتمام رسیده است که تا پایان امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید، طی دو سال گذشته بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

جعفری با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های مالی دستگاه‌های خدمات رسان با مشکلات و موانعی مواجه بودند، افزود: ما در شهر‌های جدید بخشی از زیر ساخت‌های شهری را اجرا کردیم به طوری که تامین گاز با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به اینکه این پروژه‌ها در سنوات گذشته بر اساس استاندارد‌های قدیم تهیه و اجرا شده بود بسیاری از این موارد باید با هماهنگی استاندارد‌های نظام مهندسی انجام شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید بیان کرد: درحال حاضر با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی باید با سرعت بیشتری تحقیقات شهری صورت گیرد. برای برخی از پروژه‌ها هم جلساتی با استانداری تهران و اعضای هیات مدیره شهر‌های جدید برگزار و نواقص برطرف شد و باید اعتبارات مورد نیاز را برای تکمیل انشعابات تعیین تکلیف کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات استاندار تهران و پیگیری‌های انجام شده، دستگاه‌های خدمات رسان انشعابات خود را تعیین تکلیف کرده اند.

جعفری بیان کرد: یک بسته ۱۰ هزار واحدی از مسکن مهر را تا پایان امسال افتتاح خواهیم کرد و بخشی از واحد‌ها هم که در مرحله اسکلت هستند را سریعتر تکمیل می‌کنیم و به بهره‌برداری خواهیم رساند و امیدواریم تا پایان سال آینده پرونده مسکن مهر را ببندیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: