April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۳۹۶
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰ هزار قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد.

کشف بیش از ۲۰ هزار انواع ابزارآلات چندکاره آشپزخانه قاچاق

سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در یک انباری در بازار تهران تخلیه و دپو شده است که این کالا‌های خارجی توسط خودرو‌های شوتی از جنوب کشور به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده و مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع لوازم آشپزخانه خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

این مقام انتظامی گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۲۰.۸۴۲ عدد انواع ابزارآلات چندکاره آشپزخانه خارجی بوده که سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، گفت: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.

منبع:تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: