April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران:
کد خبر: ۴۱۱۸۹۵
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
0
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: بیش از۴۰۰ دفتر مشاور املاک در استان تهران موفق به اخذ پروانه تخصصی مشاوران املاک شدند.

۴۰۰ دفتر مشاور املاک در تهران پروانه تخصصی گرفتند

ابوالفضل نیکوکار ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی برای صاحبان پروانه کسب دفاتر مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل در تهران، گفت: برای اولین بار در استان تهران دوره آموزشی تخصصی مشاوران املاک و نمایشگاه داران خودرو برگزار شد که از ۸۶۰ نفر متقاضی پروانه تخصصی در این دوره پس از برگزاری آزمون بیش از۴۰۰ نفر موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

نیکوکار افزود: از سال ۱۳۹۶ تاکنون برگزاری دوره‌های آموزشی جهت دریافت پروانه تخصصی مشاورین املاک متوقف شده بود که به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و همکاری اداه کل ثبت اسناد و املاک این دوره‌ها برگزار و افراد حاضر در این دوره موفق به کسب پروانه تخصصی شدند.

وی گفت: اجرای این دوره آموزشی برای متقاضیان کسب پروانه تخصصی در سال جاری نیز ادامه دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: