April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۳۹۲۵
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از احداث چهار سالن ورزشی جدید در این منطقه خبر داد و افزود: سالن خانه کشتی و سالن بانوان در شهر شوط ، خانه کشتی پلدشت و سالن فوتسال در شهر بازرگان از جمله سالنهای جدید است که امسال به همت سازمان منطقه آزاد ماکو احداث می شود.
پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ورزش نوعی سرمایه گذاری برای سلامتی آینده مردم منطقه و اساس جامعه به شمار می رود.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، حسین فروزان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو این منطقه با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جامعه اظهار داشت: ورزشهای همگانی نوعی سرمایه گذاری برای آینده مردم منطقه بوده و تلاش می شود این ورزش در این منطقه افزایش یابد.

وی با بیان این که برای عمومی کردن ورزش به کمک و مساعدت مردم و مسئولان نیاز داریم، افزود: تلاش می شود در کنار ورزشهای همگانی ورزش پرجمعیت و قهرمانی را هم احیا نماییم.

از ورزشکاران و پیشکسوتان برتر منطقه آزاد ماکو تجلیل شد

فروزان به پولی کردن ورزش در منطقه هم اشاره و خاطر نشان کرد: اینکار  باعث تحمیل هزینه هایی به اقشار کم درآمدشده که نتیجه آن عدم حضور آنان در ورزش بوده است. وی از در اختیار گذاشتن سالنهای ورزشی منطقه آزاد با تصویب شورای برنامه ریزی استان برای ورزشکاران شهرهای این منطقه تصریح کرد: درمرحله اول استخر شنا و دو باب سالن ورزشی بصورت رایگان در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو از احداث چهار سالن  ورزشی جدید در این منطقه خبر داد و افزود: سالن خانه کشتی و سالن بانوان در شهر شوط ، خانه کشتی پلدشت و سالن فوتسال در شهر بازرگان از جمله سالنهای جدید است که امسال به همت سازمان منطقه آزاد ماکو احداث می شود.

وی همچنین از خرید دو دستگاه مینی بوس برای رفع مشکل حمل و نقل ورزشکاران به مسابقات خبر داد.

حجت الاسلام رنجبری امام جمعه ماکو نیز در این مراسم از ورزش عاملی برای سلامتی روح و روان نام برد و اظهار داشت: در دین اسلام به ورزش بسیار سفارش شده است.

وی تقوا، مراقبت و خودسازی، اهل عمل بودن و روحیه گذشت را از ویژگی های مهم ورزشکاران برشمرد و افزود: در کنار ورزشهای قهرمانی به روحیه و ورزشهای پهلوانی هم توجه داشته باشیم.

یداله کارگر پیشه، کاپیتان و مربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان نیز در این مراسم از راه اندازی کلاسهای توجیهی و عملی برای جوانان  علاقه مند به والیبال در این منطقه خبر داد و گفت: در مرحله دوم 600 نفر از نوجوانان و نونهالان این منطقه برای پرورش در زمینه ورزش والیبال گزینش شده و آموزشهای لازم را خواهند دید.

قهرمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو هم به نمایندگی از سوی روسای ادارات ورزش و جوانان منطقه آزاد ماکو خواستار کمک و مساعدت مسئولان برای رفع کمبودهای ورزش این منطقه شد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایا از 30 نفر از فعالان ورزش منطقه آزاد ماکو در زمینه های مختلف تجلیل شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: