کد خبر: ۳۵۲۲۱۲
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
0
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش حضور پرشور و حداکثری هموطنان در انتخابات را موجب توانمندی بیشترکشور و یاس و نا امیدی بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد.

دعوت امام جمعه کیش از ساکنان جزیره کیش برای مشارکت در انتخابات

 

به گزارش پول نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش با ارسال پیامی از ساکنان و گردشگران کیش خواست در در میعادگاه تاریخی و سرنوشت‌ ساز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق های رای حاضر شده و بار دیگر از آب و خاک این سرزمین زیبا و کهن که قطعه قطعه آن گلگون به خون مطهر شهیدان است دفاع کنند.

متن کامل پیام امام جمعه کیش برای دعوت از ساکنان و گردشگران در انتخابات 1400به این شرح است:

بسم الله الرحمن و الرحیم

مسئله انتخابات به واسطه اهمیت بالای خود در نظام جمهوری اسلامی همواره و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدر مسائل با ارزش و جدی کشور بوده است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات مهم شان در ابتدای سال ۱۴۰۰ که فرمودند: « ما باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم. کشوری که دشمنی های زیاده خواهان را می‌بیند باید خودش را قوی کند »

حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ایران را قوی خواهد کرد و چشم بدخواهان و دشمنان این نظام را کور خواهد نمود.

حضور در انتخابات به مثابه دمیدن نفسی تازه و تزریق خون تازه‌ای است که کشور و ملت را روحی دوباره می بخشد.

انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هر کدام در جایگاه خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انشاالله مردم عزیز جزیره کیش و پس از انجام بررسی‌های لازم به انتخاب اصلح که مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی آن مدیریت و کفایت، تقوا، عدالت خواهی و مبارزه با فساد، انقلابی و جهادی بودن، معتقد به توانمندی‌های داخل کشور، معتقد به جوانان، مردمی و امیدوار بودن افراد است.

اینجانب از کلیه کیشوندان، معزز و گرامی دعوت می‌نمایم برای آنکه دولت قوی و پر توان داشته باشیم و امنیت و آبرو و قدرت بیشتری در بازوان اجرایی کشور به ارمغان آوریم با یکدیگر در در میعادگاه تاریخی و سرنوشت‌ ساز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به پای صندوق های رای برویم و یک بار دیگر از آب و خاک این سرزمین زیبا و کهن که قطعه قطعه آن گلگون به خون مطهر شهیدی است دفاع کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: