کد خبر: ۱۴۰۱۴۴
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
0
دكتر مونسان روز دوشنبه در ديدار با پزشكان و كادر درماني بيمارستان كيش افزود: بايد با الگوبرداري از كشورهاي موفق در حوزه سلامت زمينه بهره برداري بيشتر از ظرفيت بيمارستان كيش مهيا شود.
مونسان: طرح پزشك خانواده در جزيره كيش قابل اجراستپول‌نیوز- مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش ضمن تاكيد بر ارائه طرح هاي نوآورانه در حوزه بهداشت و درمان جزيره كيش به عنوان پايلوت براي سرزمين اصلي گفت: طرح پزشك خانواده در جزيره كيش قابل اجرا است.  

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، دكتر مونسان روز دوشنبه در ديدار با پزشكان و كادر درماني بيمارستان كيش افزود: بايد با الگوبرداري از كشورهاي موفق در حوزه سلامت زمينه بهره برداري بيشتر از ظرفيت بيمارستان كيش مهيا شود.

وي بر تداوم پشتيباني فني و مالي سازمان منطقه آزاد كيش از بيمارستان كيش تاكيد كرد و اظهار داشت: تجهيزات جديد براي بيمارستان در حال خريداري است و در صورت وجود تقاضا براي حوزه هاي خاص آماده راه اندازي بخش هاي جديد در اين مركز درماني هستيم.

مونسان خدمت رساني به بيماران در مقايسه با ديگر خدمات را بسيار ارزشمند و داراي اجري الهي توصيف كرد و گفت: بيمارستان كيش در سال جديد ضمن تداوم روند افزايش كيفيت خدمت رساني، بايد با بكارگيري روش هاي نوآورانه زمينه ارائه خدمات به بيماران به شكلي بهتر از مراكز درماني سرزمين اصلي را فراهم كند.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در ادامه توسعه گردشگري سلامت را يكي از اهداف عاليه اين سازمان دانست و گفت: خوشبختانه فعاليت هاي خوبي در حوزه گردشگري سلامت به ويژه در رشته هاي زيبايي و پوست و مو انجام شده كه اين فعاليت ها در سال جديد بايد تقويت شود.

وي تاكيد كرد گردشگري سلامت در كيش مي تواند با حضور پزشكان معتبر و شناخته شده در رشته هايي مانند پوست و مو، چشم پزشكي و زيبايي به يك برند كشوري و منطقه اي تبديل شود.

رييس بيمارستان كيش نيز در اين ديدار ضمن ارائه گزارش از خدمات درماني در ايام تعطيلات نوروزي گفت: بيش از 45 هزار مراجعه به بيمارستان كيش در اين ايام ثبت شده كه بخش اعظمي از اين مراجعين گردشگران سلامت محسوب مي شوند.

دكتر خلخالي افزود: با حضور پزشكان متخصص در ايام تعطيلات نوروزي بسياري از بيماران كه در گذشته براي درمان به سرزمين اصلي اعزام مي شدند در جزيره مراحل درمان خود را پشت سر گذاشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: