کد خبر: ۱۹۸۷۷۱
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
0
سفر رفتن از نظر خیلی‌ها کار پر دردسری ا‌ست و احتیاج به زمان زیادی برای برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات پیش از سفر دارد به خصوص در سفرهای خارجی.
پول‌نیوز -خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم مثل اکثر خریدهای آنلاین و اینترنتی، این روزها در تمام  جهان مرسوم است؛ در بعضی از شهرها و کشورهای دنیا، بیشتر و در بعضی دیگر کمتر.

با پیشرفت تکنولوژی ، آدم‌ها معمولا ترجیح می‌دهند وقت کمتری صرف بیرون آمدن از خانه یا محل کارشان کنند و در لحظه و آسان‌ خریدشان را انجام دهند؛ خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم با همین هدف، طرفدارهای زیادی دارد.

سفر رفتن از نظر خیلی‌ها کار پر دردسری ا‌ست و احتیاج به زمان زیادی برای برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات پیش از سفر دارد به خصوص در سفرهای خارجی.

 با آسان‌تر شدن زندگی و وجود تکنولوژی‌ و خصوصا اینترنت، حتی دردسرهای پیش از سفر هم کمتر شده؛ تاریخ سفرتان را مشخص می‌کنید، با یک جستجوی کوچک، مناسب‌ترین بلیط هواپیما خارجی را پیدا کرده و در همان لحظه، به صورت ریالی و با یک تراکنش ساده، بلیط هواپیمایتان را خریداری می‌کنید.

سامانه‌ی اینترنتی خرید بلیط هواپیما، علی‌بابا، برای اولین بار در کشور این امکان را برای شما فراهم کرده‌است تا بتوانید بی‌واسطه و به‌طور مستقیم و از همه مهمتر به صورت تمام آنلاین بلیط خود را در هر مسیری که می‌خواهید از بین گزینه های متعددی از پروازهای ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی انتخاب و بخرید و حتی برای راحتی کار خود نیز مبلغ را با استفاده کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید.


سفری آسان و راحت با خرید تمام آنلاین بلیط پروازهای خارجی


در خرید بلیط پروازهای خارجی به صورت آنلاین از سامانه‌ی علی‌بابا اطلاعاتی را که مسافر بایستی از کارگزاران فروش بلیط بشنود  و برای شنیدنش مسیر طولانی را هم طی کند ، در خانه یا در محل کار و در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهد، به آنها دسترسی دارد.

گستردگی تعداد ایرلاین‌های معتبر خارجی در علی‌بابا، این امکان را به مسافر می‌دهد که پیش از خرید اینترنتی بلیط هواپیما، پروازهای مختلف، با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کند و در فرصت کافی بهترین را انتخاب کند.

 داشتن انتخابی درست، نتیجه در اختیار داشتن اطلاعات پروازهای ایرلاین‌های مختلف است و این سامانه یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین لیست پروازی از تمام ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی همچون هواپیمایی ترکیش‌ایر قطر، لوفتهانزا، ایرفرانس و ... در اختیار مسافر قرار می‌ دهد تا او بتواند بر اساس نیازها و متناسب با شرایط خود بهترین را انتخاب کند.

در علی‌بابا همیشه حق انتخاب با شماست. خرید به صورت تمام آنلاین پروازهای خارجی را از سامانه‌ی علی‌بابا تجربه کنید و با خیال آسوده بلیط خود را بخرید و مبلغ آن‌را نیز به ریال و با کارت شتاب بانکی بپردازید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: