بزرگترین مسابقات قرآن در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود
پول‌نیوز - منطقه آزاد ماکو میزبان بزرگترین رویداد قرآنی کشور با شرکت پنج هزار نفر از علاقمندان بومی منطقه خواهد بود.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، جواد اسماعیل‎زاده با اشاره به اینکه این مسابقات دومین مسابقه بزرگ قرآنی منطقه آزاد ماکو است، اظهار داشت: این مسابقات در تمامی رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تجوید، اذان و دعاخوانی اواخر آبان ماه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نشست ائمه جمعه مناطق آزاد کشور در ماکو خبر داد و تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست که از اول تا سوم آبان ماه به مدت سه روز و با شرکت 80 نفر از ائمه جمعه برگزار می‌شود، بررسی منشور راهبردی مناطق آزاد کشور، بررسی فعالیت‌های مناطق آزاد و نیز بازدید از این منطقه می باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی افزود: در این رابطه به منظور تکریم و تجلیل از قهرمانان و فعالان ورزشی منطقه آزاد ماکو، روز 26 مهر ماه از 40 تن از ورزشکاران ماکو، شوط و پلدشت تجلیل می‌شود.

وی همچنین از پایان تست بازیگری سریال منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: این سریال در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای با مشارکت صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی ساخته می‌شود.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در این سریال سعی شده تا از بازیگران بومی منطقه آزاد ماکو استفاده شود تصریح کرد: در این رابطه تعداد 150 نفر تست بازیگری داده و از 20 روز آینده، کار تصویربرداری آن آغاز می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو از برگزاری جشنواره مجازی مداحی در منطقه آزاد ماکو نیز خبر داد و گفت: این کار برای نخستین بار برگزار شده تا ضمن ارتقاء کیفیت مداحی‌ها، به مداحی اصولی نیز کمک شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: