کد خبر: ۲۴۶۸۶۲
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
0
ادینبرو که از نظر گردشگری در مرتبه‌ی بالایی قرار دارد، در سال ۲۰۰۹ به عنوان بهترین مکان برای زندگی انتخاب شد.
پول‌نیوز -ادینبرو پایتخت و دومین شهر بزرگ اسکاتلند در  بریتانیای کبیر محسوب می‌شود. شهری تاریخی با خیابان‌های سنگ فرش شده، موزه‌های جذاب، بناهای خیره‌ کننده و فرهنگی غنی که احتمالا عاشق آن خواهید شد. این شهر که از نظر گردشگری در مرتبه‌ی بالایی قرار دارد، در سال ۲۰۰۹ به عنوان بهترین مکان برای زندگی انتخاب شد.

گشت و گذاری در اسکاتلند (+عکس)

وضعیت آب و هوایی

اگر واقع شدن ادینبرو در محدوده‌ی جغرافیایی شمالی را در نظر بگیریم، این شهر آب و هوای بسیار معتدلی دارد. در طول زمستان دمای هوا به ندرت پایین‌تر از نقطه‌ی انجماد می‌آید و روزهای تابستان‌ گرمای مطلوبی بر این شهر حکفرما است، به طور کلی گرما تقریبا هیچ گاه نا خوش آیند نیست.

گشت و گذاری در اسکاتلند (+عکس)

 حتی باران زیادی هم در ادینبرو نمی‌بارد، پس باید انسان خیلی بدشانسی باشید که ریزش باران‌های شدید کیفیت سفرتان را دست خوش تغییر کند. با این وجود، وزش بادهای قوی در تمام طول سال موردی است که باید به یاد داشته باشید.

گشت و گذاری در اسکاتلند (+عکس)
 
با این پیش زمینه، بهتر است در فضاهای باز لباس‌های ضخیم بپوشید، گرچه ممکن است حتی در روزهای گرم هم به طرز غیر عادی احساس سرما کنید، مسلم است که در روزهای زمستان و در فضاهای باز، این احساس سرما با شدت بیشتری همراه شما خواهد بود.با سفر به ادینبرو فعالیت‌های تفریحی رایگان زیادی در انتظارتان خواهد بود.

ادینبرو تقریبا برای هر سلیقه‌ای جذابیتی به همراه دارد. تاریخ غنی این شهر میراث‌های گران‌بهایی را برای امروز به جا گذاشته است که عاشقان تاریخ را شیفته‌ی خود می‌کند. اگر وقت شناس باشید، با شهری نسبتا ارزان روبرو خواهید بود. این مطلب برای سفری ۲ تا ۳ روزه به این شهر تهیه شده است.



منبع:کجارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: