April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۱۱۵۶
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
0
پول‌نیوز -امروزه عجیب ترین سینماهای جهان مکانی برای جذب گردشگر شده اند. سینما رفتن خیلی مرسوم و حتی تبدیل به بخشی از صنعت گردشگری شده است. بسیاری از کشورها در صنعت فیلم سازی و سینما سعی می کنند تا بهترین جاذبه های گردشگری را در فیلم بگنجانند و به این شیوه تبلیغی غیر مستقیم از گردشگری کشورشان نیز می کنند. سینما قدمتی دیرینه دارد و حدودا در سال ۱۸۹۵ بود که اولین تئاتر سینما درهای خود را به روی مردم گشود. این تئاتر "برلین وینترگارتن” نام داشت. مدت ها بعد تماشای فیلم سینمایی و تئاتر به شیوه ای برای سرگرمی و تفریح تبدیل شد. این سینماهای عجیب و شگفت انگیز با به کار گیری خلاقیت فضای داخلی سینما را عوض کرده اند و سعی در ایجاد فضایی لذت بخش نموده اند. در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با عجیب ترین سینماهای جهان آشنا سازیم.

امروزه نیز فرصت تماشای نمایش زنده در تئاتر و همچنین تماشای فیلم های سینمایی با مضامین مختلف برای ما فراهم است. اکثر مردم برای تماشای فیلم سینمایی به سینماهای عادی که در مناطق مختلف شهر هستند می روند؛ پاپ کرن هایی با قیمت بالاتر از آنچه که هست خریداری می کنند تا به تماشای فیلم سینمایی مورد علاقه ی خود بنشینند. اما جالب است بدانید در دنیا سینماهای شگفت انگیزی وجود دارند که هر یک طراحی های منحصر به فردی دارند و حال و هوای شما را عوض می کنند. پس اگر از محیط تکراری سینماها خسته شده اید و احتمالا به یکی از این مقاصد سفر کردید توصیه می کنیم تماشای فیلم سینمایی را در این عجیب ترین سینماهای جهان تجربه کنید.

تئاتر سینمای پاریس | Movie Theater In Paris
تئاتر سینمای پاریس یکی از عجیب ترین سینماهای جهان است که به شکل جالبی طراحی شده است. صندلی های این سینما به نحو خوشایندی راحت و به شکل قایق هستند. سینمای خلاقانه ی پاریس به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر محبوب تبدیل شده است.

المپیا موزیک هال در فرانسه | Olympia Music Hall In France
این سالن سینمای شگفت انگیز در سال ۱۸۸۹ افتتاح شد و از موقع تا به امروز تغییرات زیادی در آنجا صورت داده شد. یکی از این تغییرات اضافه کردن صفحه های نمایش فیلم سینمایی بود. این تخت هایی که در تصویر می بینید به طور دائم در این سالن سینما وجود ندارند و فقط مدتی به عنوان ابزار تبلیغاتی رویدادی خاص مورد استفاده بودند.

سینمای پولا آرِنا در کرواسی | Pula Arena
سینمای پولا آرِنا تنها بازمانده از معماری رومانیایی با برج هایی در ۴ طرف هست. تمام ۳ طرف این محوطه ی تاریخی به طور کامل محافظت شده اند. سینمای پولا آرِنا در بین سال های ۲۷ قبل از میلاد مسیح و سال ۶۸ بعد از میلاد مسیح احداث گردیده است. این جاذبه ی تاریخی تفریحی ششمین صحنه ی بزرگ برجای مانده از دوران رومانیایی ها است.

تئاتر یورانیا نشنال فیلم در مجارستان | Hungary
ساختمان فوق العاده ی سینما تئاتر یورانیا نشنال فیلم از نمای خارجی و دکوراسیون داخلی فوق العاده ای برخوردار است. این سینمای بی نظیر یکی از جواهرات گرانبهای مجارستان محسوب می شود و در میان جاذبه های دیدنی مجارستان قرار دارد. سینما تئاتر یورانیا نشنال فیلم یکی دیگر از عجیب ترین سینماهای جهان است.

سینمای پوسکین آرت در بوداپست مجارستان | Puskin Art Cinema
پوسکین آرت سینما در بوداپست مجارستان قرار دارد. این سینمای شگفت انگیز حدود سال ۱۹۲۶ افتتاح گردید و از آن دوره تا به امروز زیباترین سینمای شهر است. در سال ۲۰۱۳ این سینما توسعه داده شد و ۲ سالن کوچک دیگر به آن اضافه گردید. زیبایی این سالن سینما عجیب بوده و همگان را به حیرت وا می دارد.

اورنج سینما در پکن چین | Orange Cinema
اورنج سینما در مرکز خرید پاسفیک دپارتمنت پکن چین قرار دارد. این سینما در سال ۲۰۱۱ افتتاح گردید و فضایی لوکس و بی نظیری دارد. این سینما یکی از انحصاری ترین سینماهای چین است. علت استفاده از نام اورنج این است که رنگ نارنجی سمبل غروب خورشید است. هنگام غروب خورشید هم الهام بخش تفریحات لذت بخش و قرارهای اجتماعی می باشد. رنگ صورتی هم نماد شادی و خوشی است. اورنج سینمای پکن از عجیب ترین سینماهای جهان است.
این سینما مجهز اتاق های اختصاصی برای تماشای فیلم، کافه، اتاق پیانو و امکانات لوکس دیگری از این قبیل می باشد. تماشای فیلم در این سینمای شگفت انگیز تجربه ای بی نظیر است.

سینما بلیتزمگاپلکس در اندونزی | Blitzmegaplex cinema Indonesia
سینما بلیتزمگاپلکس در اندونزی دارای چند شعبه است و از جمله سینماهای زنجیره ای محسوب می شود. این سینما در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد و در مبل های راحت و زیبای آن در جاکارتا از شهرت خاصی برخوردارند. قیمت بلیت های این سینما ۳ برابر سینماهای معمولی هستند اما با این وجود استقبال زیادی از آن ها شده است.

تئاتر سینمای شگفت انگیز فاکس در دیترویت میشیگان | Fox Theater
صحنه ی این سینمای شگفت انگیز شاهد بزرگان فراوانی بوده و در میان برترین سینماهای بزرگ آمریکا قرار دارد.

سینما تئاتر اوریندا کالیفرنیا | Orinda Theater
سینما تئاتر اوریندا کالیفرنیا از دیگر سینماهای شگفت انگیز دینا است. این سینما در سال ۱۹۴۱ افتتاح گردید. این سینما فیلم های روز را به نمایش می گذارد، اما دکوراسیون نوستالژیک آن بازدیدکنندگان را به گذشته می برد. این سینما نیز یکی دیگر از عجیب ترین سینماهای جهان است.

تئاتر "سی فی داین این” در استودیوی دیزنی هالیوود | Sci-fi Dine-in Theater
اگر در لس آنجلس، کالیفرنیا زندگی می کنید یا اگر مسیرتان به آنجا افتاد حتما از این تئاتر سینمای شگفت انگیز دیدن کنید. سینما "سی فی داین این” یکی دیگر از جالب ترین سینماهای دنیا است.

امروزه تماشای فیلم های سینمایی در سینما یکی از تفریحات محبوب مردم دنیا بشمار می رود. خیلی از افراد در اوقات فراغت ترجیح می دهند به سینما بروند و فیلم سینمایی مورد علاقه ی خود را تماشا کنند. در برخی کشورها صاحبان خلاق سینما برای ارائه ی خدماتی متفاوت دکوراسیون منحصر به فردی را طراحی کرده اند.

در بالا به چند نمونه از عجیب ترین سینماهای جهان اشاره شد. این سینما ها با خلاقیت و دکوراسیون خاصی که دارند به یکی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار در دنیا تبدیل شده اند. اگر به یکی از مقاصد عنوان شده در بالا تور سفر خریداری کردید، فراموش نکنید سری به این سینماها بزنید.



منبع:جهان نما
برچسب ها: سینما ، گردشگری ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: