کد خبر: ۳۲۵۲۲۹
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
0
پول نیوز - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به رشد ۲۰ درصدی ورود گردشگران خارجی در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال نسبت به سال گذشته، گفت: ورود گردشگران خارجی با وجود تبلیغات منفی آمریکا و غرب محقق شد.

به گزارش پول نیوز، احمد سالک درباره افزایش ورود گردشگران خارجی در 10 ماهه امسال نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: آمار وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی حاکی از این است که در 10 ماهه ابتدایی امسال، 7 میلیون و 870 هزار نفر گردشگر ورودی داشته‌ایم که به نسبت 10 ماهه گذشته سال قبل رشد 20 درصدی داشته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، رشد آمار ورود گردشگران خارجی با وجود تبلیغات منفی آمریکا را نشانه شکست سیاست‎های تبلیغاتی و سیاه نمایی آمریکا و غرب در خصوص ایران دانست و افزود: این مسئله نشان می‌دهد که سیاست‎‌های نخ نما و سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های مغرض آمریکا برای همگان عیان شده است.

وی یادآور شد: البته نباید فراموش کرد که بسیاری از گردشگرانی که وارد کشور می‌‎شوند، گردشگران مذهبی هستند که برای زیارت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و سایر اماکن زیارتی وارد کشور می‌شوند.

سالک با تأکید بر اینکه وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید برای توسعه گردشگری مذهبی و ارز آوری از این طریق برنامه داشته باشد، اضافه کرد: این وزارتخانه باید با شناسایی کشورهای مسلمان برای تردد هرچه بهتر زوار در شهرهای زیارتی زیر ساخت‌های لازم را مهیا کند.

وی افزود: بخش دیگری از مسافران ورودی نیز علت پزشکی دارد که به دلیل ارائه خدمات مناسب پزشکی و قیمت ارزان گردشگری سلامت در کشور نیز رونق چشمگیری داشته است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح اضافه کرد: وزارت گردشگری باید با همکاری سایر وزارتخانه زمینه برای رونق گردشگری در ایام عید را نیز برای مردم مهیا و فراهم کند و نباید از ظرفیت‌های کشورمان غافل شویم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: