کد خبر: ۳۲۶۹۸۴
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
0
فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با ابلاغ مصوبات سی و ششمین نشست هیأت مقررات‌زدایی ، تسهیل در روند صدور مجوزهای منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام را صادر کرد.

تسهیل روند صدور مجوزها در منطقه ویژه اقتصادی پیام

به گزارش پول نیوز، هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به منظور توسعه فعالیت بخش‌های غیردولتی در اقتصاد ملی، توانمندسازی و رفع محدودیت از فعالیت این بخش‌ها در عرصه‌های اقتصادی و تسهیل سرمایه‌گذاری در کشور، در جلسه مورخ 5 اسفند ماه نود و هشت به استناد ماده 7 قانون اجرایی سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و پس از بررسی مجوز های شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام مجوز های پروانه بهره برداری ، جواز تاسیس ، فعالیت پیمانکاری ، پروانه احداث بنا ، گواهی پایان کار با شرایط و مراحل تعیین شده را در درگاه ملی مجوزهای کشور به آدری www.G4b.ir  به تصویب رساند. 

همچنین تمام مجوزهای فعالیت، خدماتی و نظارت در منطقه ویژه اقتصادی پیام به صورت یکپارچه و در قالب یک مجوز با عنوان (مجوز فعالیت) تغییر و به تصویب رسید. 

بنا بر مصوبات سی و ششمین نشست هیات مقرارت زدایی و به منظور تسهیل در روند شروع کسب و کارها از طریق پنجره واحد فیزیکی، سازمان های امور مالیاتی کشور، تامین اجتماعی، ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت ملی پست ج.ا.ا و اتاق بازرگانی، مکلف شدند نسبت به استقرار کارشناسان مرتبط با اختیارات کامل در ساختمان پنجره واحد فیزیکی اقدام و طی مدت زمان تعیین شده نسبت به تسهیل روند فرایند ها  اقامات اجرایی را به عمل آورند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: