کد خبر: ۳۲۷۰۶۰
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
0
مدیر روابط عمومی موزه ملی ایران از برپا بودن موزه در این روزها خبر داد.

موزه ملی ایران در روزهای کرونایی همچنان باز/ از بازدیدکنندگان تست کرونا گرفته می شود

فاطمه عسگری مدیر روابط عمومی موزه ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز، در مورد وضعیت موزه در روزهای شیوع کرونا در کشور گفت: موزه در این ایام کاملا تعطیل نیست ولی ساعت کاری موزه تقریبا محدودشده  و کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در ورودی موزه مانند سایر اماکنی که از مردم تست گرفته میشود، در اینجا نیز روال به همین صورت بوده و از بازدیدکننده گان تست کرونا گرفته میشود و بعد اجازه ورود به موزه برای بازدید خواهیم داد.

مدیر روابط عمومی موزه ملی ایران عنوان کرد: در این روزها سعی ما بر این است که برای رعایت نکات بهداشتی، گروه‌های بازدیدکننده را با فاصله پذیرش کنیم و تلاشمان بر این است که محوطه داخل موزه را شلوغ نکنیم.

وی در ادامه بیان کرد: دستورالعمل های مربوط به بهداشت و پیشگیری از کرونا است را در موزه و به صورت نوشتاری در تابلوی اعلانات موزه زده شده تا بازدیدکنندگان قبل از ورود آن را مطالعه کنند. به طور مثال افراد بازدید کننده اجازه دست زدن به ویترین ها را ندارند.

عسگری با بیان اینکه موزه ملی ایران زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی است گفت: ما دستور العمل ها را از وزارت میراث فرهنگی می گیریم و تا به حال تصمیمی برای تعطیلی کامل موزه صورت نگرفته و فقط طبق گفته مونسان وزیر میراث فرهنگی، ما موظفیم در تعطیلات رسمی کشور موزه را تعطیل کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: