کد خبر: ۳۳۷۸۴۳
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
0
پروژه مجتمع مسکونی پرشین دو، 20شهریور از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور در منطقه آزاد کیش افتتاح می شود.

به گزارش پول نيوز، نصرلله حاتمی مدیرعامل شرکت آسمان گفت: پروژه پرشین مارینا سال 91 در زمینی به مساحت بیش از 11 هزار متر و با زیر بنای 49هزار متر مربع عملیات اجرایی خود را آغاز کرده و تعداد 305 واحد آپارتمان در سه بلوک ساخته شده است.

حاتمی در خصوص اشتغالزایی این مجموعه افزود: در حال حاضر 20نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند و در آینده نزدیک 60 نفر فرصت شغلی جدید فراهم خواهد شد.

وی میزان سرمایه گذاری در این مجموعه را بیش از 200هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کل پروژه بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بلوک C با 75 واحد به اتمام رسیده و به خریداران تحویل داده شده است و 75 واحد نیز تا پایان امسال آماده و به مالکین تحویل داده خواهد شد.

نصرلله حاتمی خاطر نشان کرد: این ساختمان مدرن و هوشمند از نظر "بی ام اس" در 19 طبقه ساخته شده است که از این تعداد 16 طبقه مسکونی و مابقی لابی، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، زمین بازی کودک، مهدکودک، سالن بیلیارد و از امکانات رفاهی دیگر برخوردار است.

حاتمی اظهار داشت: این پروژه با پرداخت بدهی خود به بانک در مرحله دریافت پایان کار و سند مالکیت واحد های کل پروژه پرشین است.

با توجه به شرایط جزیره، واحدهای مسکونی این پروژه از 75 تا 120 مترمربع در قالب یکخوابه، دو خوابه و سه خوابه طراحی و اجرایی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: