کد خبر: ۳۷۵۶۱۳
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
0
باتوجه به استقبال گسترده ساکنان جزیره کیش، اکران فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" به مدت ۵ شب دیگر تا سیزدهم اردیبهشت، تمدید شد.
تمدید اکران فیلم سینمایی
فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" به همت مدیریت امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان از هفتم تا نهم اردیبهشت اکران شد.

همچنین به خاطر استقبال گسترده ساکنان و گردشگران جزیره کیش فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" تا سیزدهم اردیبهشت، ساعت ۲۱ در سینما لبخند کیش اکران می‌شود.

این فیلم در ژانر دفاع مقدس گوشه‌هایی از ۴ سال پایانی عمر شهید مهدی باکری و برادرش حمید باکری است که با روایت ملموس و متفاوت از ابعاد مختلف زندگی این فرمانده دلاور لشکر ۳۱ عاشورا، در چهلمین جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ کاندید ۱۴ جایزه شد که در نهایت ۵ جایزه اصلی این جشنواره از جمله جایزه بهترین فیلم این دوره از جشنواره را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" با روایت مستندگونه، زندگی ساده و ارزش‌های والای شهید باکری و از خودگذشتگی و ایثار و مقاومت این قهرمانان در فضای ساده، صمیمی و دلنشین بدون هیچ‌گونه ادعا و عامه‌پسندانه را به تصویر کشیده است که همین امر سبب شده مخاطبان زیادی را جذب کند.

گفتنی است فیلم موقعیت مهدی پیش از این در چهلمین جشنواره فیلم فجر کیش به نمایش گذاشته شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: