April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۲۴۳
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
سازمان منطقه آزاد کیش از مجریان و برگزار کنندگان رویداد‌ها و مناسبت‌ها جهت فعالیت در جزیره کیش دعوت به همکاری می‌کند.

انتشار فراخوان عمومی شناسایی مجریان برگزاری رویداد‌ها و ثبت ایده‌ها

معاونت گردشگری در راستای سیاست های کلان سازمان منطقه آزاد کیش، مبنی بر رونق گردشگری، اقتصادی منطقه و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جزیره کیش در فراخوانی از مجریان و برگزار کنندگان رویداد‌ها و مناسبت‌ها دعوت به همکاری کرد.

این رویداد‌ها شامل برگزاری جشنواره‌های "فرهنگی، ادبی، هنری، آئینی، اقوام، جنگ شادی و سرگرمی، فیلم، نمایش، آشپزی و غذائی، محصولات روستائی، کشاورزی و... " و همچنین در بخش مسابقات "عکاسی، نقاشی، طراحی، نگارگری، مجسمه سازی، رباتیک، گیم نت‌" و نمایشگاه‌ها "عمومی، تخصصی و اختصاصی‌" است؛ بنابراین گزارش، برگزاری همایش‌ها "گردهمایی های صنفی و اختصاصی برند‌ها و شرکت‌ها، کنگره های علمی و حرفه ای، سمینار و کنفرانس های تخصصی، سمپوزیوم های علمی و بازآموزی، کارگاه‌ها و دوره های آموزشی، گردهمائی های سازمانی، مجامع صنفی و نشست های تشکل‌ها) و حراج‌ها (محصولات هنری، اشیاء قیمتی، فرش های نفیس و کالاهای شخصی خاص) از دیگر موضوعات این فراخوان می‌باشد.

شناسائی استعدادها، ایده‌ها و طرح های مجریان بالقوه و بالفعل جهت سازماندهی و برگزاری رویدادهای جدید و پر مخاطب، فعال سازی ظرفیت های پنهان و بالقوه کیش در زمینه رویداد‌ها و مناسبت ها، پشتیبانی و حمایت از برگزارکنندگان خلاق و خوش ذوق رویداد‌ها و مناسبت‌ها جهت اجرای برنامه در این منطقه، ترغیب و تشویق برگزارکنندگان رویداد‌ها جهت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه در فصل‌های کم مسافر جزیره، استفاده هرچه بیشتر از امکانات موجود در کیش جهت برگزاری رویداد‌ها و مناسبت‌ها از جمله اهداف این فراخوان عنوان شده است.

متقاضیان می‌توانند طرح و رزومه خود را در زمینه برگزاری جشنواره، نمایشگاه، همایش، گردهمایی، مسابقات و سرگرمی به همراه مستندات و مدارک مربوطه را برای سه ماهه پایانی سال جاری و شش ماهه اول سال ١٤٠٢ بصورت جداگانه در سامانه events.kish.ir بارگذاری و با دریافت کد رهگیری پیگیری کنند.

بر اساس این گزارش کلیه طرح‌ها و ایده های ثبت شده متقاضیان توسط ستاد هماهنگی جشنواره‌ها و رویداد‌ها مورد بررسی و ارزیابی شده و از برگزیدگان طرح‌ها و ایده های نو جهت صدور مجوز و عقد قرارداد برگزاری به صورت جداگانه دعوت خواهد شد.

عدم تداخل موضوعی طرح‌ها و ایده های اعلامی از سوی متقاضیان با موضوعات ثبت شده در تقویم سالیانه رویداد‌ها و مناسبت های کیش از جمله شرایط شرکت در این فراخوان است.

ستاد هماهنگی جشنواره‌ها و رویداد‌ها از طرح های خلاق، نوین و دارای تداوم برگزاری که در جهت رونق گردشگری و اقتصادی کیش باشند حمایت و پشتیبانی ویژه می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: