April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۷۳۵
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
چهارمین همایش ملی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از ۲۴ لغایت ۲۶ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش در حال برگزاری است.

چهارمین همایش ملی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش +(فیلم)

در این نمایشگاه هلدینگ صنایع شیمیایی ایران به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده نهاده‌های شوینده به‌عنوان حامی ساخت داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان در محل غرفه ضمن انعکاس اقدامات انجام‌شده در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تأمین و ساخت تجهیزات و قطعات از داخل کشور، به ارائه خدمات و طرح‌های انجام‌شده و در دست اقدام پرداخته است.

در نمایشگاه و همایش مزبور که با میزبانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و همکاری معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش برگزارشده، مواردی همچون انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت از صنایع پایین‌دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور، توسعه ابزار‌های مالی باهدف توسعه صنعت پتروشیمی، تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موردتوجه قرارگرفته و ازجمله مهم‌ترین محور‌های آن است. این نمایشگاه برای حضور گسترده مجتمع‌ها و فعالان پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سیستم بانکی و بازار سرمایه و تولیدکنندگان فعال بخش خصوصی برگزارشده است به‌طوری‌که حدود ۳۰۰ شرکت معتبر داخلی در آن حضور دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: