به گزارش پول نیوز، شرکت بیمه دی در راستای اجرای سیاست توسعه فروش و رویکرد حمایت از شبکه فروش، سود مشارکت در منافع سال ۱۳۹۹ نمایندگان و کارگزاران را واریز نمود.
شبکه فروش به ویژه نمایندگان، به عنوان مهمترین سرمایههای شرکت و خط مقدم ارائه خدمات بیمهای به مشتریان هستند و سعی دارد با سیاستهای حمایتی و پرداختهای به موقع، در افزایش انگیزه و همچنین نگهداشت نمایندگان فعال گام بردارد.
جعفر عاشوری در حالی حکم مدیر حوزه مدیریت را، از مهندس موهبتی دریافت نمود که کارنامهای حاکی از سوابق درخشان در حوزه مدیریت دستگاههای اجرایی دارد.
دوشنبه ۲۸ فروردینماه ۱۴۰۲ با حضور قریب به اتفاق مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمهای برگزار شد. در ادامهی این نشست، مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی با حضور در جمع شرکت کنندگان جلسه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و نیز، تقدیر از تلاش مدیران روابط عمومی صنعت بیمه، نقش ایشان را در توسعهی فرهنگ بیمه، مهم و مؤثر ارزیابی نمود.
بیمه دی افتخار دارد طی مدت ۵ سال اخیر، ارائه دهندهی خدمات درمان بیمه تکمیلی به خانوادهی محترم شهداء و ایثارگران باشد و با توجه به رویکرد مشتریمداری که از جمله ارزشهای سازمانی این شرکت به شمار میآید، از این پَس کلیهی اسناد درمانی، به صورت مستمر در مدت زمان ۷۲ ساعت مورد ارزیابی قرار گرفته و خسارت آن، پرداخت میشود.
دکتر سید امیرحسین قاضیزاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با تاکید بر این که شرکت بیمه دی، یک سازمان اقتصادی است و باید فعالیتهای حرفهای بیمه گری خود را داشته باشد، گفت: خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این شرکت باید اولویت اصلی باشد.
وی با بیان این که مساله تامین مالی نهادهای زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با استفاده از روشهای ابتکاری قابل حل است، اظهار کرد: میتوان با تغییر ترکیب پرتفوی و اتخاذ تدابیر ویژه، رضایت همه ذینفعان شرکت بیمه دی و بانک دی را جلب کرد.
علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی نیز در این جلسه با بیان این که شرکت بیمه دی یکی از شفافترین و مطلوبترین عملکردها را در صنعت بیمه دارد، گفت: ترکیب بیمه گزاران این شرکت که بخش عمده آنها را خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشکیل میدهند، وظیفه خدمات رسانی را سنگینتر میکند.