April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۹۲۲
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
سرمایه گذاران متعدد در حوزه های نفت و انرژی، لجستیک و صنایع دریا پایه، شیلات و کشاورزی، صنایع و گردشگری با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم ضمن آشنایی با فرصت ها و ظرفیت ها در جزیره نسبت به سرمایه گذاری در این منطقه ابراز علاقه کردند.

حضور سرمایه گذاران خارجی متعدد در قشم (+فیلم)

فرهاد اظهری مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم در اوراسیا و روسیه در گفت و گو با پول نیوز در خصوص حضور سرمایه‌گذاران خارجی در قشم گفت: با توجه به اینکه اخیراً استقبال اکوریست‌های روسیه به مناطق توریستی ایران زیاد شده در منطقه آزاد قشم میز روسیه و آسیای مرکزی را راه اندازی کردیم.

او گفت: سعی کردیم در روند جذب سرمایه‌گذاران علاوه بر تبلیغاتی که انجام دادیم  یک شرایط مطلوب را برای جذب سرمایه‌گذار خارجی فراهم کنیم. همچنین مذاکرات متعددی را با استان‌های آستاراخان انجام داده و در حال مذاکره با مسکو هستیم.


اظهری ادامه داد: در مذاکره با مسکو در بخشی به نتایج خیلی خوبی رسیدیم که در حال عملیاتی شدن است و در بخش‌های دیگر هم در حال مذاکره هستیم . خیلی امیدوار هستیم که در آینده نزدیک بتوانیم خط هوایی مسکو آستاراخان  و قشم را راه اندازی کنیم ، که این روند مشکلاتی دارد و ما امیدواریم آن‌ها را حل کنیم.

مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم در اوراسیا و روسیه بیان کرد: در این نمایشگاه توانستیم با گروه‌های متقاضی و شرکت‌های روسیه مذاکراتی را انجام دهیم . شرکت‌های توریستی روسی که علاقمند به حضور و سرمایه گذاری  در مراکز توریستی ایران به خصوص قشم می باشند از غرفه ما بازدید کردند .مقرر شد ضمن بازدید از منطقه آزاد قشم مخصوصا مراکز توریستی بتوانیم تفاهم‌نامه‌ای هم با آن‌ها امضا کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: