مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مطرح کرد؛
کد خبر: ۴۰۹۱۵۴
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در هفدهمین نمايشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته شرکت کرد.

۶۱۸ هزار و ۸۹۴ واحد نهضت ملی توسط بنیاد مسکن به اجرا درآمد

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته یکی از مهمترین رویدادهای صنعت گردشگری و صنایع وابسته در جهان است که هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی و تبلیغ مقاصد گردشگری، فرهنگ و صنایع دستی محلی است و به عنوان یک پل ارتباطی بین صنعت گردشگری و صنایع وابسته به شمار می‌رود.

 

یکی از نهادهای فعال در حوزه گردشگری که می‌تواند نقش میانجی میان فعالان حوزه گردشگری ایفا کند کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است که در این نمایشگاه نیز حضور فعال داشت. در همین رابطه خبرنگار پول نیوز مصاحبه‌ای اختصاصی با  مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی داشته است.

 

 

محمد حسین صوفی در گفتگو با پول نیوز با اشاره به چرایی برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: اساساً نمایشگاه‌ها محل بروز برخی از اقدامات و فعالیت‌هاست، محل عرض اندام و خودنمایی است. هدف ما از حضور در نمایشگاه نشان دادن توانمندی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود است. امسال هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری در حال برگزاری است و سعی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی این بوده که در تمام نمایشگاه‌های مرتبط باید حضور فعالی داشته باشد.

 

وی افزود: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان نهادی خدماتی در حوزه گردشگری و همچنین در حوزه تسهیلات برای گردشگران، برای صدور هینامه‌های بین‌المللی، صدور پلاک بین المللی، برگزاری‌‌ انواع رالی‌ها، برای فعالیت‌های مرتبط با امداد خودرو از جمله خدماتی است که کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به گردشگران ارائه می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: تفاهم‌نامه همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید (+گزارش تصویری)

 

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچنین درباره هدف این کانون از شرکت در نمایشگاه گفت: هدف ما از شرکت در این دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری این بود که اولاً فعالیت‌ها، اقدامات و عملکرد کانون را به نمایش بگذاریم دوماً در ارتباط با دیگر صنوف حوزه گردشگری باشیم و کمک کنیم به دست اندرکاران این حوزه برای ایجاد رونق گردشگری. سعی کرده‌ایم که غرفه کانون مینیاتوری از فعالیت‌های کانون باشه یعنی مجموعه فعالیت‌ها، اقدامات و خدماتی که در طول سال انجام می‌گیرد را به صورت مینیاتوری در غرفه کانون داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: