کد خبر: ۴۱۰۲۷۵
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
سرپرست امور دریایی سازمان بنادر گفت: ۱۳ مسیر دریایی جدید در بنادر جنوبی کشور برای تسهیل در سفرهای دریایی ایجاد شده و به مسافران توصیه می شود از شناورهای مجاز استفاده کنند.

مسافران دریایی تنها از شناورهای مجاز برای سفرهای دریایی استفاده کنند

الله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طبق پیش بینی و ارزیابی‌های که صورت گرفته و با توجه به تامین زیرساخت‌ها در بنادر جنوبی استقبال خوبی از سفر‌های دریایی خواهد شد.

به گفته وی از ۶ ماه گذشته جلسات متعددی برای آماده سازی شناور‌ها و سفر‌های دریایی برگزار شده و با توجه به آنکه برای سفر‌های دریایی سه مولفه شناور، پایانه و مسیر‌های دریایی مهم است بنابراین در این بخش بازرسی‌های از نظر فنی و مهمانداران داخل شناور صورت گرفته و در ترمینال و پایانه‌ها امکانات رفاهی برای مسافران صورت گرفته است.

او می‌گوید: در طی ۱۱ ماه گذشته ۱۷ درصد رشد در سفر‌های نوروزی و دریایی داشته ایم و در ایام نوروز هم سعی شده شناور‌ها ایمن‌تر و امکانات آن‌ها در جهت تسهیل سفر بیشتر شود.

او بیان کرد: مسیر‌های جدیدی در بنادر جنوبی تعریف شده با طوری که ۱۳ مسیر دریایی از جمله مسیر بندر حقانی به ابوموسی و بندر حقانی به لارک و هنگام در ایام نوروز امسال تعریف شده است.

عفیفی پور اظهار کرد: سالن‌های مسافری در تمامی مقاطع به سمت جزایر کیش و قشم خارک تکمیل شده و حدود پنج هزار صندلی برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از سفر‌های دریایی داخلی بوده و تنها یکی دو مورد سفر خارجی بوده است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مبادی اقدام به خرید بلیت الکترونیکی کنند.

او افزود: همکاران من در تمامی بنادر به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو خواهند بود و به تمامی مسافران توصیه می‌شود که برای سفر‌های دریایی از شناور‌های مجاز و دارای تایبده استفاده کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: