کد خبر: ۱۶۵۵۷۲
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
0
این هتل، CityHub نام دارد و در محل انباری قدیمی احداث گشته. همه وسایل مورد علاقه نسل ایگرگی ها از تلویزیون های لمسی گرفته تا وسایل خواب الکترونیک و دیجیتال را می توان در این هتل پیدا کرد.
پول‌نیوز- به تازگی هتلی در آمستردام گشایش یافته که مخصوص نسل Y (نسل وابسته به ابزار دیجیتال) است.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، این هتل، CityHub نام دارد و در محل انباری قدیمی احداث گشته. همه وسایل مورد علاقه نسل ایگرگی ها از تلویزیون های لمسی گرفته تا وسایل خواب الکترونیک و دیجیتال را می توان در این هتل پیدا کرد.

البته تا اندازه ای می توان آن را به هتل کپسولی ژاپن تشبیه نمود که گویا برای عصر پنجم طراحی گردیده. سالن مخصوصی هم در این ساختمان در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند به دور از وسایل دیجیتال با یکدیگر تعامل و گفتگوی حضوری داشته باشند.

هتل CityHub برای خوره های تکنولوژی گشایش یافت (+عکس)

این هتل با اتاق های کوچکی که دارد برای اقامت موقت و کوتاه مدت مسافران طراحی شده و به واسطه امکانات دیجیتالی خود، تجربه ای نوین و تازه را برای افراد رقم می زند. هتل مورد بحث بر ویرانه های یک انبار صنعتی قدیمی ساخته شده و با انواع هتل و مسافرخانه های موجود در دنیا تفاوت چشمگیری دارد.

هر مهمان یک مچبند RFID (سامانهٔ بازشناسی با امواج رادیویی) دریافت می نماید تا خود به شخصه بتواند موجودی کافه را چک و از مواد خوراکی آن استفاده نماید. به این ترتیب، بسیاری از مراحل اضافی که در بیشتر مسافرخانه ها و هتل ها شاهد آن هستیم از میان می رود.

در کنار تمامی امکانات دیجیتال، هتل مورد بحث امکان دسترسی به اپلیکیشنی را نیز برای مهمان ها مهیا می کند که انواع ترفندهای نجومی و عجیب و غریب برای چت را دارد. به واسطه آن مسافران هتل می توانند یا یکدیگر ارتباط برقرار نمایند و اطلاعات موردنظرشان را با هم به اشتراک بگذارند. اپلیکیشن یاد شده اطلاعات کامل در مورد رویدادها و فعالیت های شهر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

هتل «سیتی هاب» 50 فضای خواب خصوصی دارد که Hubs نامیده می شوند و هر کدام به یک تختخواب دو نفره، وای فای، چراغ هایی که با مود مسافر تغییر رنگ می دهند و سیستم پخش موسیقی با قابلیت تنظیم به دلخواه فرد مجهز هستند.

اما در آخر باید اشاره کنیم سرویس بهداشتی این هتل در میان همه مسافران مشترک خواهد بود که احتمالا با هدف دور کردن افراد از تکنولوژی و زندگی در دنیای واقعی به این شیوه در نظر گرفته شده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: