May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۹۴۹
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
سمپوزیوم فولاد 1402 همچون سالهای گذشته توانست بستری را فراهم کند تا شرکت‌های فولادی کشور گرد هم آمده و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بگذارند. این سمپوزیوم علاوه بر نمایش دستاوردهای فولادی کشور این فرصت را فراهم آورده است تا این شرکت‌ها با برگزاری نشست‌های مختلف تجربه خود را انتقال دهند.

نوچاد آغاز مسیر نوآوری شرکت چادرملو(+فیلم)

نوآوری به عنوان تنها راه توسعه صنعت فولاد کشور همیشه مورد توجه شرکت‌های بزرگ و تاثیرگذار این صنعت است. به همین خاطر شرکت‌های بزرگ همواره دست به اقداماتی برای رسیدن به نوآوری می‌زنند مانند مرکز نوآوری نوچاد.

امیر شنوا مدیر نوآوری نوچاد در مصاحبه با پول نیوز گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو یکی از شرکت‌های بزرگ در حوزه سنگ آهن و فولاد و به عنوان شرکت‌های تاثیرگذار در زنجیره سنگ آهن و فولاد در این نمایشگاه شرکت کردیم تا توانمندی‌های شرکتی معدنی و صنعتی چادرملو نشان داده شود.


این نیاز وجود دارد که شرکت‌های بزرگی مثل چادرملو شرکت‌های بزرگی که در حوزه فولاد هستند در این رویداد‌ها حضور داشته باشند. می‌شود گفت آینده این این صنعت از یک مسیر بیشتر نمی‌گذرد و آن مسیر نوآوری است.

ایشان همچنین درباره این مرکز نوآوری و وظیفه آن افزود: شرکت چادرملو هم در این راستا برای اینکه بتواند نیاز‌ها و چالش‌هایی که در شرکت وجود دارد را بتواند با نوآوری حل کند و در واقع یک پل ارتباطی با شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی داشته باشد مرکز نوآوری چادرملو که اختصارا نوچاد نامیده می‌شود را تأسیس کرد. این شرکت در واقع پل ارتباطی شرکت چادرملو و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه نوآوری و تکنولوژی است.

چادرملو از معدود شرکت‌هایی است که همه زنجیره تولید فولاد را از اکتشاف سنگ آهن تا تولید نهایی که مورد باشه را در قالب یک مجموعه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: