May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۷۷۴
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
نمایشگاه فرصت بحث بازاریابی و معرفی انواع رشته‌ها را داشت و با توجه به ظرفیت‌های شرکت و خدماتی که ما در حوزه‌های مختلف به مشتریان می‌دهیم فرصت معرفی را داشتیم

نمایشگاه کیش اینوکس فرصت بازاریابی و معرفی تمام ظرفیت ها را داده است

اعظم علی‌زاده هنجی سرپرست مدیریت بسته‌های اموال شرکت بیمه در گفتگو با پول نیوز به اقدامات آتی بیمه کوثر گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که این نمایشگاه داشت و با حضور بیمه گذاران و صنایع مختلف که فعال بودند. این نمایشگاه فرصت بحث بازاریابی و معرفی انواع رشته‌ها را داشت و با توجه به ظرفیت‌های شرکت و خدماتی که ما در حوزه‌های مختلف به مشتریان می‌دهیم فرصت معرفی را داشتیم و بیمه کوثر حرفی برای گفتن دارد و با استفاده از حداکثر ظرفیت ممکن برای توسعه بازار و انواع بیمه‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: رشته‌های مختلفی را به بیمه‌گذاران خاص ارائه می‌دهیم بیمه‌های مهندسی، آتش سوزی، بیمه‌های اموال، بیمه‌های باربری، بیمه‌های اتومبیل و همچنین با تعدادی از بیمه‌گذاران صحبت شده و قرار بر این است که کار‌های خیلی خوبی در این زمینه انجام شود. مذاکراتی در خصوص مناقصه است و در آینده نزدیک نتیجه گزارشات را ارائه خواهیم داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: