April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیپلماسی فعال اقتصادی مدیران منطقه آزاد انزلی در روسیه؛
کد خبر: ۴۱۱۴۵۰
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
0
مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور در این رویداد مهم بین المللی ضمن مذاکره با شرکت‌های روس و چندملیتی، بسته‌های سرمایه‌گذاری نخستین منطقه آزاد شمال کشور در حوزه‌های ترانزیتی، حمل و نقل منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، و سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری کاسپین را در اختیار شرکت کنندگان این نمایشگاه قرار دادند.

معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه «حمل و نقل و لجستیک» مسکو

(transrussia) بزرگترین و جامع‌ترین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و مدیریت زنجیره تامین و توزیع بین المللی در روسیه و کشور‌های مستقل مشترک المنافع است.

آنچه حضور در این نمایشگاه را حائظ اهمیت میکند این است که در آینده بسیار نزدیک با اتصال دو دریای شمالی و جنوبی ایران به یکدیگر، «منطقه آزاد انزلی» نقش محوری در فعال‌سازی کریدور شمال-جنوب و طرح «یک کمربند یک جاده» ایفا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش؛ مذاکره با شرکت‌های روس و چند ملیتی حاضر در این رویداد مهم لجستیک و ترانزیت بین المللی، مشارکت در پنل‌های تخصصی آن، گفتگو با مدیران موسسات حمل و نقلی، ترانزیتی، مدیریت زنجیره تأمین و توزیع، ارائه دهندگان خدمات لجستیکی و ترانزیتی، و تأمین کنندگان مالی و زیرساخت‌های حمل و نقل، به منظور معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری نخستین منطقه آزاد شمال کشور در حوزه‌های ترانزیتی، حمل و نقل منطقه‌ای و فرامنطقه ای، و سرمایه گذاری در مجتمع بندری کاسپین از مهمترین برنامه‌های کاری گروه اعزامی این سازمان به نمایشگاه ترانس راشا بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: